26 Eylül 2015 Cumartesi

En son çıkan kapı kolu modelleri : En kaliteli kapı kolu markası hangisidir?

En son çıkan kapı kolu modelleri : En kaliteli kapı kolu markası hangisidir?


                Daha önce muhtemelen bahsetmişimdir, üzerinden yine bir geçeyim. 5 seneyi geçti, 100 küsur yazı oldu artık ne yazıp yazmadığımı ben de hatırlayamıyorum. Yaşlar da geçiyor malum, o yüzden iyice zorlaşıyor. Şaka şaka daha süper gencim merak etmeyin.. J


                Neysem insanların bazıları farkında bazıları değil ama kapı kolları gerçekten de önemli. Hem kapılarınızın tüm havasını değiştiriyor hem de kaliteli olması lazım ki elinizde kalmasın. Yoksa devamını bulmak imkansız gibi bir şey, üzerine bir de iz bırakıyor başka kapı koluyla değiştirmek isteseniz bile olmuyor. Neymiş, kapı kolu önemliymiş. Hemfikirsek devam edelim değilsek hemen kilit önemliymiş yazımıza geçelim. :P


                Peki hangi markayı seçmeniz gerekiyor, bu da çok basit aslında ama tabi sektörden olmayan birinin çok bileceği bir şey değil çünkü Kale Kilit gibi herkesin bildiği bir marka yok sektörde. Ama en bilineni ve benim de şahsen kefil olduğum marka Doğanlar Kapı Kolları. Banane senin kefilliğinden diyebilirsiniz normal olarak, o zaman size niye böyle olduğuyla ilgili birkaç bilgi vereyim de siz karar verin.

                       1)      Her zaman 1.kalite hammadde kullanıyorlar (zamak da olsa prinç de olsa, alüminyum da olsa). Külçe olarak alıp işliyorlar, çoğu diğer marka ise hurdadan dönüştürülmüş malzemeyi kullandığı için kısa sürede kırılabiliyor.

                       2)      Kaplama kalitesi inanılmaz, sırf bu işi yaptığı için ve makineleri son teknoloji olduğu için kaplaması uzun süre dayanıyor. Diğer firmalarda ise kısa sürede paslanma ve bozulmalar görünüyor.

                       3)      Neyse daha bir çok teknik detay var da ne ben sizi sıkayım ne de kendi vaktimi alayım. Olayı doğanlar kapı kollarını kullanan bir müşteriden anekdotla kapatayım : “Nasıl kapı kolu satıyormuşsunuz, yazlıkta her şey paslandı bir kapı kolları paslanmadı!


          Neyse inanıp inanmamak elinizde ama aklınızın bir köşesinde bulunsun. Ben aslında bu yazıyı son çıkan modelleri göstermek amaçlı yazmaya başlamıştım, sonra gaza geldim içinde bir bilgi de olsun istedim.  Aşağıda en son çıkan, modern ve şık tasarımlarıyla kapılarınızın gerçekten havasını değiştirecek olan bazı modelleri koyuyorum. Sizin de aklınızda olsun diye. Resimlerin üzerine basarsanız onları daha yakından inceleyebilir, hatta sipariş de verebilirsiniz.  Hatta bunların linkinde videoları da var, ürünleri daha yakından görebilesiniz diye. Hizmette sınır yok yani. ;)






















Hadi bakalım görüşmek üzere,


Öner TÜRKSEVER

Kale 164 KİS barel nedir, ne işe yarar? Anahtarı dışarda unutmanızı engellemenin en kolay yolu.

Kale 164 KİS barel nedir, ne işe yarar? Anahtarı dışarda unutmanızı engellemenin en kolay yolu.


     Bu biraz daha niş bir konu, herkesin derdi değil ama derdi olanın da çözümü çok iyi bir ürün. Kale Kilit yine yeni bir ürün çıkardı, tabi başka bu konuda yazı yazacak sektörden kimse olmadığından iş yine başa düştü.


      Baştan anlatayım, hani sizi ilgilendirmiyorsa hiç devam etmezsiniz. Hiç komşunuz sizin kapnızı çalıp anahtarı dışarıda unutmuşsunuz dedi mi? Bence demiştir, çünkü herkesin hayatında 3-4 kere başına geliyor. Komşu görmese dışarıda siz görüyorsunuz anahtarı unuttuğunuzu.




      Bakın karıştırmayalım evin içinde anahtarı unutmak değil burada sorun, aslında o da bir sorun ama bu ürünün ilgi alanına girmiyor. Ama bu ürünün o konuda da faydası var, şöyle ki iç tarafta mandal olduğu için anahtarı üstünde unutma şansınız bulunmuyor. Yani dışarıda anahtar unutmaktan çok daha fazla içeride anahtar unutuluyor, bu ürünle onu da bir ölçüde çözebilirsiniz. Tabi anahtarı içeride başka bir yerde de unutabilirsiniz, ama en azından anahtarı kilidin iç tarafında unutmadığınız için kapıyı çilingir çağırmadan kendiniz de kolaylıkla açabilirsiniz


      Neyse konuya dönelim, ben bazı hikayelerde (çilingirler anlattı tabi, başına gelen insan anlatmaz bunu muhtemelen, ya da bahsetmesin zaten) :) insanların anahtarlarını kaybettiğini sanıp eve gitmeden kapıyı açsın diye çilingirle eve gittiğini, sonra da anahtarı kapının üzerinde unuttuğunu gördüğünü de çok duydum. Tabi çilingire gelme parasını da veriyorlar.


     Neyse sonucunda bu konuyu çok önemsemiyor çoğu kimse ama güvenlik açısından çok sorunlu bir durum. Komşunuz görmeyebilir, kötü niyetli biri görebilir ve evinize kendi evinden kolay bir şekilde elini kolunu sallaya sallaya girer. (kendi evinden kolay çünkü anahtarı deliğe sokma derdi yok, hazır orda sokulmuşu var. Sırf çevirecek.)


      Bu konunun hepimizin başına geldiğini ve geleceğini kabul ettiysek ve güvenlik konusunda yarattığı sorunları da kaçınılmaz olarak kabul ettiysek ürüne geçebiliriz.


      Bu ürünü eski barelinizin yerine takıyorsunuz ve anahtar üzerinde 7-8 saniyeden fazla kaldığı anda alarm vermeye başlıyor. Siz de aha anahtarı unutmuşum yine deyip çekiyorsunuz anahtarı ve rahat rahat eve giriyor veya çıkıyorsunuz. Mantık basit ama etkili.


       Montajı nasıl derseniz, çok da zor değil, eliniz biraz tornavida tutuyorsa eski barelinizi çıkarıp bunu monte edebilirsiniz. Yalnız eski barelinizin uzunluğunun 68 mm oup olmadığını bir kontrol edin yine, çok az olmakla beraber bazen uzun barel kullanmış oluyorlar ve ona uymaz bu ürün.

 

         Bir de ürünün bareli tuzaklı barel ve bu yüzden güvenlik kısmı da normal barellerden daha iyi. Tuzaklı barelin ne kadar elzem bir ürün olduğunu çok anlattım, bir daha detaya girmiyorum. Ama hırsızın barelinizi kırıp (en çok kullandıkları yöntem) içeri girmesini önleyen bir sistem olduğunu bilin yeter. Ve her eve lazım olduğunu bilin tabi.

 


        Anahtarları da 5 adet ve değişik değişik renkte, bilyalı anahtar bir de. Değişik renk olması ne işinize yarar bilmiyorum, ama herkese farklı renk verip anahtarına sahip çıkmasını sağlarsınız, kimse anahtarınızı alamaz sizden ;) Bir de görüntüsü güzel duruyor, şık olmuş bence.



       Neyse sonuç olarak bence çoğunuz ben anahtar falan unutmam ne saçma ürün diyor olabilirsiniz, açıkçası ben de dedim. Ama sonra düşününce kaç kere unuttuğumuzu ailecek hatırladım. Çok şükür bir şey olmadı ama bu olmayacak demek değil, çok bir para da değil, risk almanın bence gereği yok.


     Satın alma işlemleri için de yardım ediyorum, siz artık bakın nasıl karar verirseniz. Buraya tıklayarak (veya resimlere tıklayarak) ürünü inceleyebilir ve satın alabilirsiniz. Ertesi gün de takabilirsiniz. Aşağı video da koydum, daha ne yapayım bilemedim..


Görüşmek üzere...

Öner TÜRKSEVER



Motorsikletlerinizin çalınmasını önlemenin en iyi yolu : Alarmlı motorsiklet disk kilidi!

Motorsikletlerinizin çalınmasını önlemenin en iyi yolu : Alarmlı motorsiklet disk kilidi!


        Bayağıdır yazamıyordum, işler çok yoğun üzerinize afiyet. Şimdi de New York uçağındayım ayıp söylemesi canım sıkıldı en iyisi faydalı bir iş yapayım bari dedim. Şimdi 1-2 yazı yazsam, bir de dönüşte yazsam sonra yine beni bir 3 ay bulamazsınız. 


        Neyse yazmaya yazmaya paslanmışmıyım bakalım ve hemen konumuza dalalım. Motorsikletlerin çoğu kaşıkla bile çalınabiliyor malumunuz ve bu sebeptendir ki güvenliklerini sağlamak önemli bir konu oluyor. İşte onun için süper bir ürün geldi : Marelli alarmlı motorsiklet disk kilidi. Dınınınııııın.

 


         Ürünü çok detaylı anlatmayacağım, sadece 2-3 sayfa dermişim. :P  Marelli alarmlı asma kilit ailesini biliyorsunuzdur herhalde. Duymadıysanız söyliyeyim hemen, 3 çeşidi vardı bundan önce. Uzun kanca, kısa kanca ve bisiklet kilidi. Hepsinde mantık aynı “hırsız gelirse deli gibi çalayım, onu geldiğine pişman edeyim”.  Yaklaşık 4-5 senedir satılan bu ürün piyasada önemli bir yere sahip şu anda. Yeni gelen bu ürün de motorsikletlerin derdini çözdü. Nasıl çözdü? Şöyle :


         Ürünü motorsikletlerin fren diskine takıp kilitliyorsunuz. Piyasada görmüşsünüzdür disk kilitlerini, bu da aynı mantıkla çalışıyor. Disk hareket ettiği zaman bu da dönüyor ve tabi ki motorsiklet hareket edemiyor. Bunları açmanın zorluğundan vs. Bahsetmeye gerek yok, normal asma kilit gibi kancaları olmadığı için öyle diğerleri gibi 2 dakikada kesilemiyor. O yüzden zaten doğası gereği güvenli bu disk kilitleri.

 


         Marelli alarmlı disk kilidi bu güvenliği bir üst seviyeye taşımış durumda, malum hırsıza kilit olmaz, kancası olmasa ürünü gövde kısmından kesme şansları var, hadi kesmediler anahtar kısımlarından açma şansları var.


          Marelli alarmlı disk kilidi ise bu konunun ikisine çözüm bulmuş durumda :

                1)      Ürünü kurcalamaya başladığında bir uyarı veriyor, hani söylememiş olmayayım diye. Sonra eğer hırsız anlamaz bu uyarıyı ve hala kurcalamaya devam ederse de öyle bir alarm sesi çıkarıyor ki hırsızı kaçmasa sağır eder yani. Tamam biraz abarttım ama gerçekten iyi bir ses, ürünü denerken nasıl susturacağımı şaşırıyorum. Anahtarı sokunca susuyor tabi. Yani bu ürünü uğraşayım da keseyim açayım deme şansları yok, o sesi duyan zaten başına üşüşür. Hırsızın kaçacak zamanı zor olur. Yani gerçekten süper güvenlik sağlıyor.

 

                2)      Bu gerçi diğerinin yanında çok önemli değil, ama bu da fena değil bence. Anahtarları özel olduğu için kopyalanma şansı yok gibi bir şey, bir de öyle eline maymuncuğu alanın açması zor. Zaten alarm çalacağı için vakti de olmaz ama anahtar kısmının özel yapısı söylenmeden geçmemesi lazım.


         Ee güvenliği süper de dışarıda kalıyor su kaçmasın içine diyebilirsiniz, onu da açıklığa kavuşturalım, su geçirmez olduğundan öyle bir sıkıntınız da olmuyor. Suyun içine atın yine çalışır yani diğer Marelli alarmlı asma kilitler gibi.


        Ürün bir de ufak ya taşıması da çok kolay, motorsikletinizde yer de kaplamıyor. Bir de üstüne ufak çantası çıkıyor ki rahat rahat taşıyasınız. Yani her şey düşünülmüş üründe maşallah.

 


       Ürünün fiyatı nasıl derseniz bence fiyat-kalite dengesi süper. Ama tabi size kalmış. Sonuç olarak motorsikletiniz vardır herhalde minimum 4-5 milyar vardır, ucuz olanları söylüyorum pahalı olanlar zaten hala devam etmiyorlardır yazıya hemen ürünü satın alma işlemine başlamışlardır. 4-5 milyar civarı olsa bile motorsikletiniz verceğiniz 3 kuruş kafanızın rahat etmesini sağlayacak üzerine 4-5 milyarlık kayıptan sizi kurtaracak. Ne bileyim fiyatı burada 2. Planda bence. Genelde bu yazıyı okuyanlar motorsikletlerine diğer çoğu eşyalarından fazla değer veriyorlar, onu korumak için de ellerinden geleni yapmak mantıklı sonuçta.


         Son olarak ürünü nasıl temin ederim derseniz, onun da bilgisini vereyim ve yazıyı noktalayayım. Ürünü internet üzerinden sipariş veriyorsunuz, ertesi gün elinize ulaşıyor. Çok da hızlı bir çözüm yani. Siz ürünü inceleyeyim derseniz, tıklayın buraya oradan devam edin. Ya da resimlere basın ya da bakın işte : http://www.hirdavatfirsati.com/p-6695-Asma-Kilitler-Marelli-alarmli-motorsiklet-disk-kilidi-MADK-.html


       Hadi bakalım size kolay gelsin, bana da iyi yolculuklar olsun..


       Öner TÜRKSEVER