13 Şubat 2014 Perşembe

Oteller için en iyi ve kaliteli topuzlu kilit (amerikan tipi kilit, yuvarlak topuzlu kilit) hangisidir? Otel kapılarına en uygun çözüm hangisidir?

              Oteller için en iyi ve kaliteli topuzlu kilit (amerikan tipi kilit, yuvarlak topuzlu kilit) hangisidir? Otel kapılarına en uygun çözüm hangisidir?


            Açıkçası artık otellerde topuzlu kilitler çok fazla kullanılmıyor, kartlı sistemlere falan geçildi. (Bunlarla ilgili yazımı da yakında yazacağım, hani kartlı sistemi kullanmak istiyorsanız kapılarınızda onunla ilgili de bilgi geçeceğim merak etmeyin. Ama önce en uygun fiyatı ve en kaliteli olanı bir kendim keşfedeyim!).


            Ama kartlı sistemler çok maliyetli ve herkesin de bu kadar büyük yatırımlara girecek bir durumu olmuyor. Bu durumlarda gerçekten kaliteli bir topuzlu kilit kullanılmalı ki hem sürekli bozulan kilitleri değiştirmek zorunda kalmayın ("astarı yüzünden pahalıya gelmek" deyiminin açılımı) , hem de müşterileriniz içeride kaldığı zaman onlara rezil olmayın. Topuzlu kilitlerin dandiğini alınca gerçekten çok büyük sıkıntı oluyor ve bozulup duruyor.


            Topuzlu kilitlerde kesinlikle tek marka öneririm : POSSE topuzlu kilitler. Şu an muhtemelen "nesse nesse?" gibisinden bir soru soruyor olabilirsiniz. Çünkü duymamışsınızdır markayı büyük ihtimalle. Gizli cevherler vardır ya, ben size o çeşit bilgiler veriyorum. :) Herkes Kale veya Yale markalı topuzlu kilitleri önerir, mühim olan aynı kalitede daha uygun fiyatlı bir üründen sizi haberdar etmek.


             Valla çok biliyorum başka çok bilinen bir marka topuzlu kilit almak isteyip sonunda POSSE markalı olanları alan ve ertesi sene de teşekkür etmek için özellikle gelen otel sahibi müşterileri. Haklı olarak kafanızda soru işaretleri oluşabilir, çünkü gerçekten piyasada öyle dandik topuzlu kilitler var ki, insanların ağzı yoğurttan yandığı için bilinmedik markaları üfleyerek bile almıyorlar. Ama bu arada marka farkı olarak bir dünya fiyatı fazladan verdiğinizi de unutmayın.


             Niye POSSE topuzlu kilit? Kısaca farklardan bahsedeyim :


        1.  5 YIL GARANTİ

POSSE bütün ürünleri için her tür mekanik ve işçilik arızasına karşı 5 yıl süreyle geri alım garantisi vermektedir. Çok bilindik markalarda dahi 2 sene garanti var. 


        2.   PASLANMAZ ÇELİK

POSSE topuzlu kilitleri paslanmaz çelik malzemeden yapılmış olup, her türlü dış etkene karşı benzerlerinden çok daha dayanıklıdır. Yani sactan yapılan ucuz topuzlu kilitler gibi değildir. Mıknatıs tutarak bunu test edebilirsiniz, paslanmaz malzemeyi mıknatıs tutmaz.


         3.  AYARLANABİLİR DİL

POSSE topuzlu kilitlerinin dilleri ihtiyaca göre 60 mm veya 70 mm olarak kullanılabilen ayarlanabilir dillerdendir. Bu sayede eski topuzlu kilidinizin dili uzun dahi olsa POSSE topuzlu kilidi yerine uydurabilirsiniz. Ayrıca yeni yapılacak kapılarda uzun dilli olarak kullanırsanız topuzlu kilit kapıdan biraz daha uzakta durur ve kapıyı açıp kaparken elinizi sıkıştırma ihtimaliniz olmaz, çok daha kolay kullanılır.


         4.  ISO 9001 KALİTE BELGELİ

ISO 9001 Kalite kontrol belgesine sahip fabrikalarda üretilen POSSE markalı tüm ürünlerin yüksek performansı sıkı kontroller sonucu garanti altına alınmıştır.


          5.   ANSI STANDARTLARINA UYGUN

POSSE topuzlu kilitleri 200.000 kez açıp kapama testini de içeren ve 5 çok zor testten onay almayı gerektiren "Amerikan Milli Standartlar Enstitüsü"nün verdiği belgeye sahiptir.


6.   MASTER YAPILABİLME

Diğer topuzlu kilitlerin aksine hepsini tek anahtarla açıp hiçbirinin birbirini açmaması anlamına gelen master sistemine uygundur. Diğerlerinde birbirini açan kilitler olma ihtimali  artarken iç mekanizması kaliteli  olan POSSE topuzlu kilitlerde böyle sorunlar bulunmamaktadır.


            7.    DÜĞME BUTONU İÇERİDE DURMAKTADIR

Ucuz topuzlu kilitlerde kilitleme düğmesine dikkat ederseniz biraz dışarıda durmaktadır, bu sebeple de topuzlu kilit duvara çarptığında kilitlenebilir ve kapattığınızda anahtar da yoksa kilitli kalabilirsiniz. Fakat POSSE topuzlu kilitlerde bu da düşünülmüş ve düğme kısmı daha içeride kalmaktadır, bu sayede böyle bir olasılık bulunmamaktadır.


           8.  İSTENİLDİĞİ TAKDİRDE KAPANDIĞINDA KİLİTLENEBİLEN ŞEKİLDE KULLANILABİLİR

Özellikle otellerde istenilen bir özellik de topuzlu kilidin kapıyı her çektiğinizde kilitlenmesidir. Bu sayede müşterilerin topuzlu kilidin düğmesine basmayı unutması ve bu yüzden de kapının kilitlenmeden gitmeleri engellenmektedir. Güvenlik açısından bu tip topuzlu kilitler  oteller için çok daha uygundur. POSSE topuzlu kilitlerin bu kullanım için özellikle yapılan DÜĞMESİZ tipleri olduğu gibi, normal topuzlu kilitleri de istenildiği takdirde bu şekilde kullanılmak üzere ayarlanabilir.

 

Bu sonuncu özelliği siz biraz zor kullanırsınız (içini açıp ayarlamak lazım, kolay ama uğraşmazsınız), ama adamlar bunu bile düşünmüş de özelliklerinin arasına koymuş, düşünün yani. Size bunun için süper haberim var. Posse 'nin DÜĞMESİZ topuzlu kilidi oteliniz için biçilmiş kaftan. Düğmesiz topuzlu kilit ne demek? Kapının iç tarafında normalde düğme olur ya bu topuzlu kilitlerde düğme falan yok, yusyuvarlak yani. Ne işe yarar? Yukarıda 8 numarada bahsettiğimiz özellik bu topuzlu kilidin doğasında var. Yani müşteriniz kapıyı her çektiğinde topuzlu kilit otomatik olarak kilitlenecek ve dışarıdan sadece anahtarla açılacak.


Niye bunu kullanmalısınız? Bunu benden iyi biliyorsunuz, müşteriler biraz rahat oluyor, topuzlu kilidin düğmesine basmayı ya akıl edemiyorlar ya unutuyorlar ya da alışık olmadıkları için sallamıyorlar. Bu sefer noluyor? Kapıyı çekip gittiklerinde kapı kilitlenmemiş oluyor ve her türlü hırsız uğursuz kapıyı açıp içeri girebiliyor. E bu sefer size ne oluyor? "Aman benim eşyalarım çalınmış, yandım ben, ne biçim otel bu?" şeklinde serzenişlerle karşı karşıya geliyorsunuz. Hem suçlu hem güçlü hem de bir şey söylememe durumu.. Hiç bu durumlarla uğraşmamak istiyorsanız kesinlikle yapmanız gereken tek şey düğmesiz topuzlu kilit almak.


Neyse uzatmayayım sizin işiniz çoktur, sezon yaklaşıyor. Tadilat yapacaksanız POSSE markalı olanları kesin tavsiye ederim, DÜĞMESİZ TOPUZLU KİLİT 'i almak ise kesin zorunluluktur, bunu tartışmıyorum dahi. Sonuç olarak Posse düğmesiz saten topuzlu kilit 'i almak veya incelemek istiyorsanız buraya tıklayın, istemiyorsanız da sayfanın sağ üst köşesindeki X yazılı yere tıklayın. :)


Ha bu arada unutuyordum az kaldı, oteliniz için yaptırmanız gereken diğer önemli şey de master sistemidir. (X e tıklayanlar kaçırdı bu şansı) :)  Master sistemini muhakkak biliyorsunuzdur ucundan kıyısından, şöyle ki :


Diyelim 40 odanız var, bu 40 odadaki kilitlerin hiçbirinin anahtarı birbirini açmıyor; fakat sizde (veya hizmetlinizde) olan 1 adet anahtarla tüm bu kilitleri açabiliyorsunuz. Oteller için kesin zorunluluk olan bu sistemi yaptırmak da kolay. Tabi beni tanıyorsanız kolay, yoksa zor ve maliyetli.  :)  Alet işler el övünür misali oldu bu biraz, benle bir alakası yok ama Türkiye'nin en eski ve en iyilerinden olan anahtarcısını tanıyınca tabi biraz övünmeyi hakediyorum. Adam 30 senedir bu işi yapıyor ve gözü kapalı master sistemi yapabilecek durumda. Bir de uygun fiyata yapıyor, ben olsam hayatta yapmam açıkçası bu paraya o işi. Kilitler tek tek açılıp işlemden geçiyor ufacık pimlerle. Neyse, Yıllardır master yaptırıyoruz, daha bir tane şikayet gelmedi. 


Velhasılkelam, 10 odanın üzerinde odanız varsa Posse düğmesiz topuzlu kilit + Master sistemi alacaksınız ve kafanız rahat edecek. (Hadi 10'dan az odanız varsa, hepsini tek tek taşıyabilirsiniz yanınızda temizlik için ama fazlasında artık iş sarpa sarar birbirine karışır. Bir de yanlış anahtarla yanlış kilidi açmaya çalışırsanız bozarsınız kilidi.) ... Sezon gelirken size hayırlı işler, bol müşteriler dilerim. Herkesten hayır dua bekliyorum böyle bilgiler verdikten sonra ama sizden ucuza tatil beklerim işinize yaradıysam.. :P


Öner TÜRKSEVER



BU DÜĞMESİZ TİPİ :






                                                        ALTTAKİLER DE NORMAL TİPLERİ :


 





 



11 Şubat 2014 Salı

En iyi ve en kaliteli banyo aksesuarları hangisidir? Banyo aksesuar modelleri ve fiyatları..

En iyi ve en kaliteli banyo aksesuarları hangisidir? Banyo aksesuar modelleri ve fiyatları..


Banyonuza fazla girmemiştim daha önce, zaten girmeyim de fazla bence.  J Söz hemen bir girip çıkıcam, fazla uzatmayacağım.

Malum banyolarda bir çok aksesuar bulunuyor; sabunluk, diş fırçalık, banyo askılığı, tuvalet kağıtlığı, havluluk, tuvalet fırçalığı, etejer vs. vs. Bunlar her evde bulunduğu için bir çok fabrika ve ithalatçı bu işe girdi, ve bir çok firma & markanın girdiği her sektörde olduğu gibi banyo aksesuarları alanında da fiyat  rekabeti başladı. Sonuç ne oldu? Her zamanki gibi, dandik ürünler çöplüğü. Çünkü fiyat rekabetinden dolayı ucuza satmak zorunda kalan firmalar en kötü kaliteli olanları ithal etti (veya üretti) ve tabi ki piyasada iyi kaliteli ürün bulmanız neredeyse imkansız hale döndü.

İnanamazsınız bu ürünleri artık ya zamaktan yapıyorlar (kısa sürede kırılıyor) ya demirden yapıyorlar (kısa sürede paslanıyor) ya da iyice yüzsüzlük yapıp plastikten yapıyorlar (bununla ilgili yorumda bile bulunmayı zul sayarım). İşin kötüsü bunların hepsini krom kaplama yapıyorlar ki bunları birbirinden ayırmanız gerçekten çok zor, çünkü hepsi aynı şekilde görünüyor. Ancak kullandıktan sonra ne mal oldukları ortaya çıkıyor. Zaten krom kaplamaları da iyice b.ktan olduğu için ne mal olduklarını krom kaplamaları soyulunca alttan çıkan malzemeden kendiliğinizden göreceksiniz maalesef.

Neyse çok karamsar bir tablo çizdim, abartmayalım. Artık bu konuda bir çözüm var, tabi paranız ve ihtiyacınız varsa. Yoksa ben alırım piyasadakilerden sonra bozuldukça yine değiştiririm de diyebilirsiniz. Çünkü “size çok ucuza çok kaliteli ürün buldum” gibi bir mucize çözümüm yok maalesef. Çünkü gerçek dünyada bu tip mucize çözümler yok, daha ziyade “ne kadar ekmek o kadar köfte” durumu var. Ancak şunu size garantileyebilirim ki “verdiğiniz paranın karşılığını kesinlikle alacaksınız ve senelerce kullanacaksınız.”

Ya evde yazınca çok gereksiz uzatıyorum, işte yazsam vakit yokluğundan daha kısaca geçiyorum. Daha konuya giremedim. Hemen hızlanıyorum :

En iyi, şık ve kaliteli banyo aksesuar markası hangisi?: DOĞANLAR BANYO AKSESUARLARI

Niye? :

     1)      Malzemelerinin tümünde %100 prinç malzeme (hani şu sarı renkli olan malzeme var ya ondan) hem de 1.sınıf kalite prinç hammadde (piyasada hurda prinç malzeme de kullanılıyor) kullanıyor sadece. Bu malzemeyi kırın, gelin bir de kafamı kırın diyeceğim ama bir aksilik olur sonra sıkıntıya girmeyeyim. Şöyle açıklayayım, Doğanlar’ın prinç kapı kollarını veriyoruz okullara, çocuklar üstünde tepinmesine rağmen kıramıyor 5 sene ve fazlasında, buradan dem vurun yani. Banyo aksesuarlarında prinç kullanınca ömrü 15 sene mi olur, 20 sene mi olur bilemiyorum. Torunlarınıza bırakın o derece yani.
     
     2)      Krom kaplama kalitesi inanılmaz üst düzeyde. 40 senelik kapı kolu fabrikası. Yani 40 senedir kaplama yapıyorlar prinç malzeme üzerine, bu demek oluyor ki daha iyi ve deneyimlisi yok kaplama konusunda. Çünkü bütün işleri onun üzerine. Bununla ilgili de bir anekdot anlatayım; geçen gelen bir müşteriden aynen alıntı : “ne biçim kapı kolu satıyorsunuz, 1998 de aldım, yazlıktaki her şey paslandı bir kapı kollarınız paslanmadı..” . Doğanlar kapı kolları yıllardır en büyük ününü kalitesiyle yaptı, bize çok ekmek yedirmiyor malzemeleri bozulmadığı için ama yapacak bir şey yok, adamlar kötü mal yapmıyor çünkü. Neyse kiminin parası kiminin duası diyelim ve Banyo aksesuarlarında da kullandığı bu üstün kaplama teknolojisi sayesinde ürünlerinizin yıllarca kararmadan ve paslanmadan (banyo gibi nemli ortamlarda en önemli özellik budur) aynı şekilde duracağının garantisini verelim.

     3)      Çok şıklar. Paytaz modeli çıkarmışlar, inanılmaz şık... Keskin hatlarıyla çok modern ve klas duruyor. Banyonuzda takım olarak kullandığınızda banyonuzun havasını değiştireceği kesin. Hani şimdi çok sağlam bir şey yaparsın ama görüntüsü çok standarttır ve dandik ürünlere benzer, yıllarca bozulmadan kalsa bile bir işinize yaramaz. Ama bu şekilde şık olunca, uzun yıllar dayanması daha bir anlam kazanıyor. Bayanlar için tabi. ;)

Tamam tamam bitiriyorum, yazımın sonunda resimlerini koyacağım ki bir görün ve daha yakından incelemek isterseniz da resimlere basarsınız. Diyeceksiniz ki çok iyi anlatıyorsun, bunların hiç mi kusuru yok? Vallahi malzeme olarak hiçbir kusuru yok, ama fiyatı tabi kalitesiyle orantılı ve piyasada gerçekten çok ucuz malzemeler var. Onlarla karşılaştırınca biraz yüksek bulabilirsiniz fiyatlarını, şimdiden uyarayım. O yüzden zaten kesin bunları alın kullanın falan gibi beyanlarda bulunamam. Bu ürünler biraz daha özel bir hedef kitleye hitap ediyor, “kendi evim, fiyat farkı ne olursa olsun en iyi ve üst kalite ürünü alayım, yıllarca bozulmasın” diyen bir kitle oluyor bu. Ama daha ekonomik bir ürün olsun görünümü çok önemli değil, bozuldukça değiştiririm de diyenler vardır ve kesinlikle saygı duyarım.



Ben bu kadar söyledim diye fiyatları çok pahalı sanmayın, prinç malzemenin kilosu gerçekten pahalı ve bu ürünler de hakkını verecek ağırlıkta. Bu kalite için fiyatları aslında çok mantıklı, başka bir marka olsa bunun 2 katına satardı ama doğanlar ürünlerini sadece ederlerine satıyor. Neyse umarım size faydası olur bu yazının, piyasada kaliteli banyo aksesuarı bulmanın ve ayırt etmenin gerçekten çok zor olduğu bir dönemdeyiz çünkü. Kusura bakmayın biraz fazla övdüm, hani amma atıyor adam diyebilirsiniz. Ama gerçekten inanmadığım bir ürünle ilgili oturup da bu kadar uğraşmam, alırsanız görürsünüz farkını, sonra da arkamdan bir hayır dua etseniz bana yeter. ;)


Öner TÜRKSEVER











































 

8 Şubat 2014 Cumartesi

Evinizi korumanın en ucuz yolu : Alarmlı pimapen pencere emniyet mandalı (kilidi) ne işe yarar?

Evinizi korumanın en ucuz yolu : Alarmlı pimapen pencere emniyet mandalı (kilidi) ne işe yarar?


Yine güvenlik konusu yine ben, evlerinizi güvenlik altına almak için elimden geleni yapıyorum kıymetimi bilin. Malum ekonomi bozuk, sınır dışından gelenler çok ve insanların kazançları sürekli düşüyor.  Böyle ekonomilerde en önemli sonuç ne oluyor? Tabi ki hırsızlıklarda füze gibi artış. Aç insan ne yapacak, hırsızlık yapacak maalesef.. L

Neyse ekonomik ve sosyal durum değil benim konum, önemli olan kendimizi hırsızlara karşı korumak. Evin çelik kapısıyla ilgili yapacaklarınızı önceden yazmıştım, onu da okursunuz sonra. Ama bence evinizin en zayıf yeri alüminyum ve pimapenden yapılmış olan pencere ve kapılarınız. En dandik kilitleri ve sistemleri kullanıyorlar maalesef bunlarda. Barelleri bile alüminyumdan yapılmış olanları kullanıyorlar olacak iş değil. Böyle olunca da bir tornavidayla bile açıyorlar hırsızlar bu pencere ve kapıları. Biz çelik kapıyı güçlendirmeye odaklanmışken arka taraf bomboş yani.




Evim 3. katta deyip de sallamayın bu konuyu, maşallah yeni nesil hırsızlar maymun gibi. 4. Kata bile tırmandıklarını biliyorum. Neyse hırsızları övmeyi bırakıp nasıl korunacağımıza geçelim biz.

Bu pencere ve kapıları korumak için en uygun yöntem pimapen emniyet mandalı kullanmak. Şimdi yeni çıkan alarmlı pimapen emniyet kildi ile çifte güvenlik sağlayacaksınız. Alarmlı pimapen mandalının arka kısmında yer alan küçük pim, kapı veya pencerenizi esnettiklerinde içeri doğru girer ve alarmı aktive eder. Alarm çalmaya başlayınca da zaten hırsız bir panikleyecek. Bir de mandal zaten kapınızın daha çok açılmasını engelleyecek, adama kaçmaktan başka şans bırakmayacak yani.

 

 

 

Normal alarm sistemleri hırsız içeri girdikten sonra işe yarar bildiğiniz gibi. Bu ürün ise hırsızı girmeden engelliyor. Daha da önemlisi alarmın çalmasıyla işi bitmiyor, bir de korumaya devam ediyor. Yani ALARM + EMNİYET KİLİDİ olarak 2 görevi tek ürünle çözüyorsunuz.

 

 

Fiyatları çok fahiş de değil, alarmlı barelin normal barelden 70,00 tl daha pahalı satıldığı bir ortamda, bunun için 5-6 tl fazladan para vermeniz çok da önemli değil açıkçası. Bence tanıtım fiyatlarından kaçırmayın derim, takması da çok kolay. İçinden vidaları ve yükselticileri de çıkıyor, her kapı ve pencerede kullanılabiliyor bu şekilde. Uymadı sorunu da olmuyor. Bence kendi başınıza yapabileceğiniz ve ekonomik olarak en uygun fiyatlı güvenlik çözümü bu yeni ürün. Satın alması da çok kolay online olarak satılıyor, sipariş verince de ertesi gün elinize geliyor.

 

Hadi güvenli günler dilerim,


Öner TÜRKSEVER

5 Şubat 2014 Çarşamba

Evye yapıştırmak için ne kullanmak gerekir? En iyi evye yapıştırıcı olan Würth yapıştırıcı ve sızdırmaz..

Evye yapıştırmak için ne kullanmak gerekir? En iyi evye yapıştırıcı olan Würth yapıştırıcı ve sızdırmaz..



Evet bugün gaza geldim 2. Yazımı da yazıyorum. Aradan geçen boş günleri kapatmak lazım. Bu da insanların çok sorduğu ve sıkıntı çektiği bir konu , bu sebeple yazalım bilgilendirelim, hayır dua alalım dedim..


Konuya girelim, herkesin evinde evye var değil mi? Evet var. Bunları yapıştırmak için çeşit çeşit yapıştırıcı, silikon vs. kullanıyorlar. Ama ucuzunu kullanınca da ya su sızdırıyorlar, ya kararıyorlar, ya yapışkanları zayıf olduğu için düşme yapıyorlar ya da bakteri ürettiği için anti hijyenik bir ortama sebep oluyorlar.


Hepsini bir anda çözebilir misiniz? Evet çözebilirsiniz. Würth ‘ün yapıştırıcı ve sızdırmaz ürünü ile. Özellikleri süper, tam evyeler için kullanıma uygun, ama kullanım alanı öyle geniş ki her yerde kullanabilirsiniz.





* Elastik özelliğini hiç kaybetmiyor ve sertleşmiyor. Bu sebeple de hiçbir şekilde kopma çıkma yapmıyor.

* -40 ve +120 derecelere kadar dayanıklı. Bu sebeple dış yüzeylerde, sıcak yüzeylerde ve bir çok alanda geniş bir kullanım alanına sahiptir.

* Hiçbir şekilde kararma yapmaz, bu sebeple de kötü görüntüye sebep olmaz.

* Bakteri üretmez, bu sebeple son derece hijyeniktir.

* Çok iyi bir yapıştırıcıdır, silikondan çok daha kuvvetlidir.

* Boyanabilir olduğu için her türlü renge uyum sağlayabilir, silikonlar ise boyanamaz.

* Sızdırmazlık özelliği olduğu için evyelerinizin kenarlarına çekebilirsiniz.

* Işık geçirmez. 

* Kuruduktan sonra taşan kısımları falçatayla kesilebilir, böylece görüntü kirliliğine sebep olmaz.

 

Neyse sonuç olarak evyelerinizi yapıştırma işi size ait değil, ama kullanım işi size ait ve uzun süre de değişmiyor bu ürünler mutfağınızda. O yüzden evyecinizden siz isteyin bu ürünü kullanmasını ya da sipariş verin ertesi gün elinize gelsin,verin kullansınlar. 10-15 lira fark için sonradan pişman olmayın bence. Hali hazırda sorunu olan evyelerinizde sızdırmaması için de bu ürünü sonradan da kullanabilirsiniz. Bunun yanı sıra silikon kullanacağınız her yerde, duşakabinlerde, küvetlerde, pencere kenarlarında ve aklınıza gelebilecek çoğu yerde kullanabilirsiniz. Her eve lazım derler ya o şekil yani..

Neyse bence bu konu önemli bir konu, bir daha değişmiyor kolay kolay evyeleriniz yukarıda söylediğim gibi, fiyat da çok fazla fark etmiyor, o yüzden risk almanın alemi yok bence..

 

Bu arada diğer kullanım alanlarıyla ilgili bilgiyi aşağıdaki videodan alabilirsiniz.

Öner TÜRKSEVER




1 Şubat 2014 Cumartesi

Ankastre ürünlerinizi (davlumbaz, ocak, fırın vb) en güzel ve kolay şekilde nasıl temizlersiniz? Würth paslanmaz bakım spreyi ile..

 Ankastre ürünlerinizi (davlumbaz, ocak, fırın vb) en güzel ve kolay şekilde nasıl temizlersiniz? Würth paslanmaz bakım spreyi ile..
 

Önemli bir süredir yazı yazamıyorum maalesef, sene sonu ve sene başında genelde işler yoğun oluyor. Kusuruma bakmayın artık. Biraz hafifledi ortam, kısa ve özlü yazılar yazmayı planlıyorum, bu aralar beni takip edin..

Başlangıç olarak tüm hanımların derdine derman olmak istiyorum. Nasıl yani, pardon saçma bir başlangıç oldu kusura bakmayın. Hemen konuya gireyim ben yoksa nereye gideceğim belli değil, yazmaya yazmaya paslanmışım velhasıl kelam. Ankastre ürünler bildiğiniz gibi mutfakların görüntüsünde çok önemli bir yere sahip, ve paslanmaz inox malzemeden yapılan bu ürünlerde de deli gibi yağ ve parmak izi birikiyor.

Davlumbazınızdaki parmak izleri, ocağınızdaki yağlar, fırınınızdaki kirlenmeler sırf onların görüntüsünü bozmuyor aynı zamanda mutfağınızda da “ne kadar temiz bir insan da olsanız” kirli bir görüntü oluşturuyor. Çoğu hanım da kafaya takıp bunları bunalıma giriyor. Abartma demeyin gerçekten öyle bayanlar arıyor ki bizi neredeyse ağlayacaklar. Biz de üzülüyoruz tabi bu duruma.

Bu üzüntümüzü hafifletecek bir ürün bulduk da şükür kendimize geldik. :) Würth paslanmaz bakım spreyi sayesinde bu sorunların çoğunu çözebileceksiniz.

Normalde deterjan ve diğer kimyasal maddelerle ankastre ürünlerinizi sildiğinizde bez izi kalıyor, paslanmazın yüzeyini solduruyor ve doğru düzgün geçirmiyor bile izleri. Yani dimyata prince giderken evdeki bulgurdan da oluyorsunuz. O yüzden aman diyim girmeyin o işlere hiç. İş işten geçtikten sonra değil würth hiçbir şey kurtaramaz ankastrelerinizi.

Yani ankastre ürünlerinizden parmak izini çıkarabilecek tek ürün Würth paslanmaz bakım spreyi. Aynı şekilde yağ vs. lekelerini de kolaylıkla çıkarabilirsiniz bu ürünle.





Temizleme özelliği kadar önemli olan bir diğer özelliği de bakım özelliği. Nasıl? Bu ürünü uyguladıktan sonra ürününüzün üzerinde bir tabaka oluşturuyor ve ürününüzü uzun süre dış etkilere karşı koruyor. Yani bir 5 gün sonra yine silseniz ürünü, yine parlak ve yeni gibi duruyor.

Eğer ürünlerinizde çizik falan varsa hani onları geçirmez tabi ki ürün, onlara yapacak bir şey yok maalesef. O yüzden yumuşak bir bez haricinde bir şey kullanmayın ankastreleriniz için, çizdiniz mi geri dönüşü yok o işin çünkü.
  
Ben uygulaması ve görüntüsü için size aşağıda video da koyuyorum ki daha iyi görebilesiniz faydasını. Ki videodaki ürün çok kirli bir ürün de değil, sizin kullanılmış ürünlerinizde kullanıldığında görüntü farkını çok net bir şekilde görecek ve ürünlerinizin yepyeni görüntüsüne hayret edeceksiniz. Vay be tv reklamları gibi oldu bu, çok abartmış olmayayım hanımlar, ama eskisinden iyi olacağı kesin. Sonra hayret etmezseniz kulaklarımı çınlatmayın.

Benim bildiğim bir şey varsa her ürün için o ürüne özel bir ürün kullanmak gerekir. Peh bilmece gibi cümle oldu, anlatamadım tam derdimi. Yani paslanmaz yüzey mi temizleyeceksiniz, paslanmaz yüzey temizleyici alacaksınız. Başka bir ürünü buna kullanayım dediğinizde çok kötü sonuçlara yol açabiliyor. Özellikle minimum 1.5 – 2 milyar verdiğiniz, mutfağın görüntüsünün en önemlisi olan ankastre ürünlerde kesinlikle buna dikkat edin ve Würth paslanmaz bakım spreyini kullanın. Çok para da değil, deneyin en azından. Pişman olmazsınız..


                           

Hadi bakalım bir sorununuzu daha çözdüm beni izlemeye devam edin… ;)


Öner TÜRKSEVER