13 Kasım 2017 Pazartesi

Alüminyum, Cam, Ahşap ve çelik kapılarınızı en kolay ve ekonomik şekilde nasıl şifreli açılış sistemine çevirebilirsiniz? Marelli pass şifreli kapı göbeği ile...

Alüminyum, Cam,  Ahşap ve çelik kapılarınızı en kolay ve ekonomik şekilde nasıl şifreli açılış sistemine çevirebilirsiniz? Marelli PASS şifreli kapı göbeği ile...


               Evet sevgili okurlarım bir yeni ürün daha ve yine ben. Bu aralar bol bol yeni ürün anlatıyorum, hadi hayırlısı bakalım. Bu seferki de çok iyi ama. Bence vakit ayırıp okuyun derim, işinize yarayacağından emin olabilirsiniz. Tabi böyle bir ihtiyacınız varsa. Neyse hemen konuya girelim hepimizin işi gücü var.


               Daha önceki yazılarımı okuduysanız Marelli MAGIC parmak izli bareli biliyorsunuzdur, halihazırda evde de kullanıyorum ayıp söylemesi. Bu ürün o ürüne çok benziyor, sadece parmak izi ünitesi yerine dışarıda şifre ünitesi bulunuyor. Hani diğer ürüne aşinaysanız ürünü hemen anlayasınız diye yazdım. Şimdi detaya gireyim, hem de madde madde yine…







1)      Yukarıda her kapı çeşidini yazdım kullanabileceğiniz kapılar arasında. Niye? Çünkü normal bir barel gibi aynen, tek yapmanız gereken eski barelinizi çıkarıp bu ürünü takmak. Sonuç;

·        Montajı 5 dakika sürüyor, kapıda bir tadilat gerektirmiyor, içinden gereken tüm montaj malzemeleri çıkıyor. Servis, matkap hiçbir şey gerektirmiyor. Yani piyasadaki tüm ürünlerden en büyük farkı ve avantajı bu. Do it yourself ‘in (Kendi başına yap diye çevireyim de nolur nolmaz) dibi diyebiliriz.


 

·        Elektrik çekmenize gerek yok , pille çalışıyor. Diğer tüm şifre sistemleri için elektrik çekmeniz gerekir ki bu inanılmaz bir iştir ve servis ücreti inanılmaz pahalıdır.

·        Yukardaki tüm kapılara uyabilmesinin diğer bir sebebi de barelin ayarlanabilir boyudur. Başka hiçbir kapı göbeğinde bu şekilde bir özellik yoktur. Kapınız 50 mm kalınlığında da olsa 120 mm kalınlığında da olsa bu ürünü kullanabilirsiniz.


 


2)      Evet alabileceğiniz en kolay montajlı ve kapıların %95 ine uyan bir ürün olduğu konusunda hemfikirsek ilerleyebiliriz. Ürünü 3 çeşit şekilde açabiliyorsunuz, ki bu da piyasada hiçbir üründe yok. İnanılmaz bir teknoloji ve inanılmaz bir rahatlık, seç seç aç da diyebilirim. J

·        Şifreyle açabiliyorsunuz
·        Cep telefonuyla açabiliyorsunuz (özel aplikasyonu var, onunla açıyorsunuz)


 


·        Uzaktan kumanda ile açabiliyorsunuz (1 adet uzaktan kumanda da içinden çıkıyor)


 


3)      Çok fonksiyonlu olduğunda da hem fikirsek devam edelim. En can alıcı kısmına geleyim dedim. İNANILMAZ UYGUN FİYATLI. Fiyat – kalite oranı bence şu anda piyasadaki en iyisi. Bu fiyata böyle bir ürün yok diyeyim, abarttığımı düşünüyor olabilirsiniz, o zaman alternatiflerimize bakalım :


 


·        Parmak iziyle açılan sistemlerin en uygunu olan Marelli MAGIC bile 840 tl civarına geliyor. Diğer markalarda ise bu rakam 1.500 tl ye sıçrıyor zaten. Ha bence MAGIC parmak izli barel de mantıklı (ki kullanıyorum, yoksa kullanmazdım zaten) ama bütçe sıkıntısı olanlar için bu ürün var zaten.





·        Hadi parmak izli alamadınız şifreli bir şey alayım dediniz. Çelik kapılarda kullanmak için böyle bir sistem yok. Cam kapılarda var ama o da 1.000 tl civarı, saçma sapan bir fiyat. Alüminyum ve ahşap kapılar için de elektrikli basaç+trafo+şifre paneli alabilirsiniz. Bunların en ucuzu 200 tl (iyice dandiğini alırsanız, eğer biraz daha düzgün bir şey alsanız 300-350 tl arası tutar) ye gelir size, ama bunları monte etmek için 300 tl alırlar sizden. Hem sadece dili tutar, güvenlikle falan hiçbir ilginiz olmaz. Hem daha pahalı hem de takacak adamı bulması gerçekten zor. Yaratabileceği sorunları söylemiyorum bile.



·        Bir de kale nin ofis tipi şifreli kilidi var, bu da fena bir ürün değil. Montajı biraz daha zor bir de fiyatı iki katı ama yine de ahşap kapılar için uygun bir ürün. Aşağıda onu da koyayım, isterseniz siz de bir incelersiniz. Dediğim gibi kapınıza uydurmakta biraz sorun yaşayabilirsiniz ama.






Neyse arkadaşlar sanırım konuyu anlamışsınızdır, en yakın rakibinin YARI FİYATI, üstelik aynı fiyat da olsa bu koşullarda (DAHA GÜVENLİ + DAHA KOLAY MONTAJLI + DAHA ÇOK ŞEKİLDE AÇILABİLME FONKSİYONLU + KAPINIZA UYMA ŞANSI ÇOK DAHA FAZLA vs vs) bu ürün tercih edilir de YARI FİYATI olunca kafanız karışabilir. Kulağa biraz fazla iyi geliyor, insan bir uyuz oluyor. Ama yapacak bir şey yok, şimdilik bu fiyatlarda. Tanıtım fiyatlarını kaçırırsanız, diğer ürünlerle aynı fiyata alırsınız. Hem içiniz rahatlamış olur. J



 


4)      Evet güvenlik demiştik, ürün hırsızlığa karşı da etkili. Anahtar bulunmuyor, yani hırsızın kapınızı açabileceği bir yer yok. Ayrıca özel yapısı ve çelik rozeti sayesinde kırılarak açılma gibi bir şansı da yok. Yani normal barellere göre güvenliği çok daha fazla. Bu arada şunu belirteyim ki kapınızı elektronik sisteme geçirirken aynı zamanda güvenliğinizi de arttırabileceğiniz başka bir ürün bulunmuyor. Tabi bu arada anti parantez gireyim, kapınızı kilitlemezseniz güvenlik açığınız her zaman olur, lütfen kapınızı kilitlemeyi unutmayınız. Kamu spotu gibi oldu. J


 

Güvenlik deyince aklıma geldi, şifremi görürlerse öğrenirlerse ne olacak gibi bir soru tüm telaşlı okuyanlarımın aklına gelebilir. Bunu da düşünmüş ürünü yapanlar, elleri dert görmesin. Şifreyi karışık olarak girebiliyorsunuz, yani önüne arkasına bir sürü rakam girin yanınızda biri varken, ama ürün şifrenizi arada girdiğinizde algılıyor ve kapıyı açabiliyorsunuz. Ürün algılıyor ama yanı başınızdaki algılayamıyor.

Güvenlik deyince bir şey daha aklıma geldi, kapıda kalmamanızı sağlayacak güvenlik. Elektronik ürün alan tüm herkesin aklına bu soru geliyor: Ya ürün bozulursa da kapıda kalırsam? Evet inanılmaz bir özellikten daha bahsedeceğim. Hatta alta parmak izli olanın videosunu da koyuyorum. Dışardaki şifreli kısma diyelim bir şey oldu, pili bitti, olmaz a bozuldu, balyozla kırdılar vs vs. Eyvah kapıda kaldım diyebilirsiniz ama değil, ürün içerideki üniteden hala açılabiliyor. Uzaktan kumandayı atın çantanıza açın kapıyı girin. Hadi onu da unuttunuz açın cep telefonunuzu (tabi önceden tanıtmanız gerekiyor aplikasyonunuza ürünü) basın içeri girin. Yani kapıda kalma ihtimaliniz de milyonda bir, çünkü iki ünitenin de aynı anda bozulma veya pili bitme ihtimali yok bence. Ya da kafanızda yukarıdan saksı da düşebilir diye sokağa çıkmayın.  


  




5)      Ürün motorlu değil bu arada, yani şifreyi basınca kapıyı kendi açmayacak. Onu söyleyeyim de sonra basıp şifreye başında beklemeyin. Topuzunu çevireverin bir zahmet. Bence motorlu olmaması daha iyi, çünkü hem daha sessiz çalışıyor hem de uzun vadede bozulma ihtimali daha az. Ne de olsa motor kilidi açmak için sürekli bir güç harcıyor ve bir çok parçadan oluşuyor. Bir süre sonra da bozulabiliyor tabi ki. Hani aklınıza ürün bozulur mu gibi soru gelirse, bence bu size gerekli cevabı veriyor. Piyasadakiler arasında bozulma ihtimali en düşüğü ve en az pil harcayanı. Motorsuz olması büyük avantaj bence, tabi biraz daha tembelceyseniz dezavantaj olarak da görebilirsiniz ki saygı duyarım. Ortada bir konu bu, diğerleri gibi siyah ve beyaz değil.


Evet yine uzattım da uzattım, sanırım ana fikri anlamışsınızdır. Bence inanılmaz bir ürün ve piyasadaki önemli bir boşluğu doldurdu. Eğer Marelli MAGIC parmak izli bareli almaya bütçeniz yetmiyorsa size alternatif olarak Marelli PASS şifreli bareli almanızı kesinlikle tavsiye ederim. Bence bu devirde anahtar taşımak, ona buna anahtar vermek falan hiç mantıklı değil. Evde, ofiste, iş yerinde, her yerde kullanmak için çok uygun. Neyse bakın artık tanıtması benden karar vermesi sizden. Ben satın almanız için de link veriyorum : http://www.hirdavatfirsati.com/p-7056-Marelli-PASS-sifreli-ve-bluetoothlu-celik-kapi-kilidi-(kapi-gobegi-silindiri).html, isterseniz resimlere basınca da gidersiniz.


 


Hadi bakalım inşallah yeni ve güzel nice yeni ürünlerde buluşmak üzere…


Öner TÜRKSEVER

20 Ekim 2017 Cuma

Kapınızı nasıl cep telefonunuzla açabilirsiniz? Hem de kapınızdan girenleri kontrol edebilecek şekilde : Marelli SMART kapı kolu ile…

Kapınızı nasıl cep telefonunuzla açabilirsiniz? Hem de kapınızdan girenleri kontrol edebilecek şekilde : Marelli SMART kapı kolu ile…


               Evet arkadaşlar ve sevgili okurlarım, yine süper ve yeni bir ürün yine ben.. Bu aralar yakında yine yeni yeniden ürünler gelecek, benden yeni yazılar bekleyin derim. Beni izleyin pişman olmayın, deyip yeni ürüne geçelim bakalım…


               Ürün : Marelli SMART kapı kolu
               İşlev : Normal kapınızı cep telefonuyla açılabilen, hem de kimin girdiğini görebildiğiniz bir sisteme çevirmek
               Montaj : İnanılmaz kolay
               Tadilat : Kapıda çok bir tadilat da gerektirmiyor
               Fiyat : Benzerlerine göre bedava
               Görünüm : Kapıda süper şık duruyor
               Başka donanım gereksinimi : Yeterince Akıllı bir telefon








              
               Merak uyandırdı mı? : Evet. O zaman devam edip ürünü açıklayayım. Ürün bir set kapı kolundan oluşuyor. Eski kapı kolunuzu bu kapı koluyla değiştiriyorsunuz. Her kapıya oluyor mu? İşte burada bir ayrıntı var, eski kilidinize bir bakmanız gerekiyor. Kilidinizin üzerinde aşağıdaki resimdeki gibi iki delik arası mesafesinin 38 mm olması lazım. Aslında bakın kilidinize, eğer zaten kol demirinin iki yanında delik varsa, bu mesafededir zaten. Boşuna dertlenmenize gerek yok. Yeni kapılarda kullanılan Kale Kilit ‘lerin çoğunda bu özellik var, ama siz yine bir bakın tabi. Kapınızda tabi bu deliklere denk gelen yerlerden birer delik açmanız gerekiyor. Zor değil ama matkabınız yoksa ve olaya çok yabancıysanız biraz sorun olabilir sizin için.





 


               Diyelim kapınızda eski tip bu deliklerin olmadığı bir Kale Kilit var, ne yapabilirsiniz? Yukardaki tadilat gerektirmiyor kısmında biraz değişiklik yapmamız, yani kapınızda biraz değişiklik yapmanız gerekiyor. Durum şudur ki, muhtemelen kapınızdaki kilidin aynadan olan uzaklığı 3.5 cm gibi geliyor, bu yeni kilitlerde 4 cm gelir. Yani kapınızda tam açtılarsa kol demirinin geçtiği yeri, sizin yarım cm daha genişletmeniz gerekiyor deliği. Bunun dışındaki kısımları aynı zaten kilidin, yuvaya tam uyar yani merak etmeyin.


 



               Neyse nereye takıldığı konusunda mutabıksak devam edelim, eski kolu yerine taktığınız bu kapı kolunu dışarıdan normalde açamıyorsunuz. Yani kapı kolu kilidi açmıyor. Kapı kolunu açmanın iki yolu var : Cep telefonunuzdaki aplikasyon ve uzaktan kumanda (opsiyonel). Cep telefonunuza “Smart Handle” isimli aplikasyonu indiriyorsunuz. Gerekli seçimleri yaptıktan sonra kapıya yaklaşırken telefonda aplikasyon açık durumdaysa, cebinizde dahi olsa bluetooth la kapı koluyla haberleşiyor, kapı kolunun üzerindeki düğmeye basıyorsunuz ve kapı kolunu açarak içeri giriyorsunuz. (eğer böyle açmayım derseniz cep telefonunuzu sallayarak veya aplikasyondaki düğmeye basarak da açabilirsiniz, ama bana en rahat geleni yaklaşınca açması o açıdan onun üzerinde duruyorum.) Yani kapıyı hiçbir şey yapmadan (şifre girmeye gerek yok, kart göstermeye gerek yok, parmak izini göstermeye gerek yok, uzaktan kumandaya basmaya gerek yok) açmanın tek yolu bu kapı kolu. İnanılmaz değil mi? Konforda son nokta bu demek sanırım. 



 


               Bu rahatlık varken niye uzaktan kumanda kullanayım derseniz, zaten o kumanda setin içinde çıkmıyor, isterseniz alıyorsunuz. Herkeste akıllı telefon olmayabilir sonuçta, o zaman da kumanda verirsiniz yaşlı akrabalarınıza. Ya da sekreterinize verirsiniz, uzaktan kapıyı açma rahatlığını verirsiniz, ki bu da ofislerde büyük bir sorunu çözmüş oluyor.


 


               Nasıl ürün süper değil mi? Bence tüm kilitler bu şekilde hiçbir şey yapmadan açılabilme rahatlığına ulaşmalı. Anahtar taşımak gerçekten çok gereksiz bir şey bu dönemde, ben evde parmak izli barel kullanıyorum, inanılmaz rahat. Daha da normal kilit kullanmam kimse kusura bakmasın.



 



               Ama ürünün şöyle bir sıkıntısı var, bence çelik kapılar (ev kullanımı) için şu anda uygun değil. Onun için Marelli MAGIC parmak izli bareli kullanırsınız. Yeni versiyonu geldi inanamazsınız özelliklerine, ama başka bir yazının konusu. Biz bu ürüne dönelim. Diğer ürünle ilgili yazıya da BURAYA TIKLAYARAK ulaşabilirsiniz.


               Niye kullanamazsınız? Çünkü kapı kilitliyken işe yaramaz, yine anahtarla açmanız gerekir. Sadece dili açıp kapar normal kapı kolları gibi, bu da dış kapıda kullanımını zorlaştırıyor. Sonuçta kafaya takan biri dili açabilir, kapıyı kilitlemek güvenlik için önemlidir. Ben de gidip ürünü tanıtırken bunu söylemeyi unutmayım ki siz de yanlış bir iş yapmayın.


 



               Eee dış kapıda kullanamayacaksak nerede kullanacağız, valla şifreli (kartlı vs) sisteme geçirmek istediğiniz her kapıda kullanabilirsiniz. Çünkü montajı ve kullanımı diğer tüm alternatiflere 5 basar. Ofis kapısı, oda kapısı, fabrika kapısı, tuvalet kapısı vs vs. Artık sizin hayal gücünüze kalmış nerede kullanacağınız.



 



               Ürünün kullanım kolaylığından çok daha iyi bir özelliği daha var ki inanamazsınız. Kapınızı kimin açtığını görebiliyorsunuz kayıtlardan, saat kaçta hangi tarihte kim açmış bilgileri, 6.000 kayıda kadar saklanabiliyor. Yani iş yerlerinde ve hatta evinizdeki odanızda dahi kullanmak için inanılmaz mantıklı bir ürün.


               Bitmedi bitmedi, bir özelliği daha var, insanlara yetki verirken şu saatle şu saat arasında açabilir, şu kadar kere açabilir şeklinde de tanımlama yapabilirsiniz. Yani çalışanlarınızdan birinin akşam 17:00 den sonra odanıza girmenizi engelleyebilirsiniz.


 



               Benden bu kadar siz yine kendiniz de inceleyin ve isterseniz satın alın ürünü diye link de veriyorum : http://www.hirdavatfirsati.com/p-7053-Zamak-kapi-kollari-Marelli-SMART-kapi-kolu-%28cep-telefonuyla-acilan-kapilar%29-SMART-.html . Resimlerin üzerine basarak da gidebilirsiniz ürüne, stoklar çok fazla değil ve satışı çok hızlı, almak istiyorsanız acele etmenizi öneririm. Ben gerekli kilidin ölçülerini ve resmini de koyuyorum aşağıya. İşinizi kolaylaştırmak için daha ne yapabilirim bilemiyorum ama ürünü kesinlikle tavsiye ediyorum. Ama tabi siz de bir bakın, işinize yarayacak ürün müdür karar size ait.






               Öner TÜRKSEVER





14 Ekim 2017 Cumartesi

Çelik kapılar için en iyi parmak izli sistem hangisidir? Marelli MAGIC parmak izli barel, artık yepyeni versiyonuyla bu soruyu bitirdi…

Çelik kapılar için en iyi parmak izli sistem hangisidir? Marelli MAGIC parmak izli barel, artık yepyeni versiyonuyla bu soruyu bitirdi…


               Evet sevgili okurlarım, sizi bilgilendirmem gereken yenilenmiş bir ürün var, o sebeple hemen yazıya koyulayım. Vakit az, işler çok, geyik yapma vakti değil anlayacağınız.


               Daha önceden beni takip edenleriniz varsa, malumunuzdur. Çelik kapılarda kullanılan parmak izli kilit sistemleriyle ilgili bir çok yazı yazdım. Ürün tanıtımlarından karşılaştırmalara kadar çok detaylı yazılardı. Hiçbirinde kesin bir yargıda bulunmadım, çünkü her ürünün birbirine göre üstünlükleri vardı. Fiyatlar da çok değişiyor , o yüzden herkes ihtiyacına göre olanı alsın derdindeyim.

               Ammavelakin Marelli MAGIC parmak izli barel öyle bir yenilendi ve piyasaya girdi ki bence karar verme sürecinizi çok kolaylaştıracak. Belki biliyorsunuzdur, ben ilk versiyonu zaten 2 senedir kullanıyorum, yazı tarihime ve montaj video tarihine bakarak bunu onaylayabilirsiniz. Aslında çok da memnunum üründen, hanımın “süper kolaylık, yok annemin evine de takalım yok yazlığa da takalım” şeklindeki salvoları bir tek beni zorluyor. Kardeşim tamam iyi hoş da şimdi bu kadar maliyete de girmeye gerek yok çok gitmediğimiz yerler için. ;)


 



               Neyse ürün aynı mantık ama çok daha geliştirilmiş, klasik olarak madde madde gidelim kolay anlaşılsın :

·        Ürünün parmak izi ünitesi yine aynı kalitede, İsviçre’deki dünyanın en iyi parmak izi üreticisinden geliyor, bazı ülkelerin devlet bankalarında kullanılan ürün düşünün artık. Ama şöyle bir farkı var, artık topuzun üzerine yerleştirilmiş. Parmak izi göstermek için acayip ergonomik. Böyle olunca okuma hızı ve açma hızı da inanılmaz artmış.


 



       

·        Parmak izi ünitesine dijital ekran eklenmiş, böylece ürüne kullanıcı eklemek ve diğer bütün işlemler yazıya döküldüğü için çok daha kolay. Gerçi İngilizce yazılar, ama artık idare edin. Çok kompleks şeyler yazmıyor, bunu kullanan biri anlar yani.


 


 


·        Dış kısım eskiden dışarıdan çıkarılabilirdi, bazı müşteriler bunu sorun yapıyordu (kaç senedir hiçbir şekilde çalındı diye bir bilgi gelmedi, insanların işi yok sizin parmak izi ünitenizi mi çalacak hiçbir işe yaramadığı halde). Neyse bence çok lazım değil ama yine de artık bu mümkün değil. Ürünün montajı için iç kısımdaki parça çıkıyor, yani dışarıdan müdahale şansı yok ürüne. 


 


·       Önceki gibi bu da 3 dakika içinde montaj edilebiliyor, muadillerine göre inanılmaz kolay bir montaj şekli var. Normal bareli değiştirmekten hiçbir farkı yok. Kapıdaki kilidi değiştirmeye gerek yok, kapıda ayrı bir tadilata gerek yok. İçinden tüm gerekli aletleri de çıkıyor, tek ihtiyacınız bir tornavida. Hani "Do it yourself" in tanımı diyebiliriz.







·        Pilleri değişti, 3 adet ince kalem pille çalışıyor. Bence daha iyi, şarj edilebilir pil belki iyi ama şarjla falan uğraşıyorsun, bunda pili değiştir gitsin. Zaten pilleri uzun süre gidiyor, maliyet olarak hiçbir şey değil yani. En iyi pilden tak uzun süre kullan. Bana göre daha rahat, ama kişiye göre değişir tabi.


·        Ürüne eklenen en iyi özellik de CEP TELEFONUYLA AÇILMA ÖZELLİĞİ. Evet doğru duydunuz artık ürün cep telefonuyla da açılabiliyor. Bu konuyu biraz daha açayım, önemli çünkü :


 



AI Smartlock adlı aplikasyonu indiriyorsunuz, e-mailınızla bir hesap açıyorsunuz. Sonra da ürünün kutusundan çıkan barcode ları okutarak, ürünün ön ve arka kısımlarını ayrı ayrı telefonunuza tanıtıyorsunuz. Artık ürünü cep telefonunuzdan açabilirsiniz.


Bu arada uzaktan cep telefonuyla açma olayı yok, abartmayalım yani. Bluetoothla haberleşiyor, yani ürünün yakınındayken cep telefonuyla açabilirsiniz.


Ama diyelim kapınızın başında biri var, aplikasyonu indirip e-mail ıyla kayıt oluyor o da. Siz de uzaktan ona kapıyı açma yetkisi verebiliyorsunuz, hatta kapınızı hangi tarihler, hangi saatler arasında açabileceğine, kaç kere açabileceğine ve güvenlik seviyesine bile karar verebiliyorsunuz. Ona yetki gönderince, o da kapınızı açabiliyor. Yani artık kapıda birinin kalması oldukça zor, tabi akıllı telefonu yoksa o kişinin yapacak çok bir şey yok. Zaten parmak izi ünitesine 999 kişi tanıtılabiliyor, yani kapınızdan paldır küldür girmeyeceğine inandığınız herkesin ayak parmaklarına kadar tanıtabilirsiniz. J


Bu arada ürünü cep telefonuyla açan kişilerin kayıtlarını aplikasyondan görebiliyorsunuz. Kim kaçta kapınızı açmış görebilirsiniz yani. Ama parmak iziyle açılmaları şu anda göremiyorsunuz üzgünüm. Ama ürün sonuçta aplikasyonla çalışıyor, ileride o da güncellemede gelebilir, ya da gelmeyebilir yanıltmayayım sizi.


Burada şöyle bir hatırlatma yapayım, sonra kulağımı çınlatmayın. Ürün esas olarak parmak iziyle çalışması için, aplikasyon yedek plan bence. Çünkü aplikasyonlarda her zaman sorun olabilir, hata verir, güncelleme yapar vs. Hani sırf cep telefonuyla açayım işin bence sakat, onu da aklınızda bulundurun. Bu her ürün geçerli, başıma bir şey geldiğinden söylemiyorum, sadece benim kafamda böyle bir genel geçer fikir var. Daha bir şey gelemez gerçi, 2 gün oldu yeni ürünü takalım.



 



·        Evet ürünün en can alıcı özelliğini geçtikten sonra, diğer iyi kısmına geçeyim. Ürünün boyu artık ayarlanabiliyor. Yani kapınızdaki eski barel uzun dahi olsa (yani kapınız kalın da olsa) , bu ürün 90 mm genişliğindeki kapılara bile olabiliyor.


  



·        Bu arada iç kısmın pili ve çalışması tamamen ayrı. Bu da diğer SÜPER ÖZELLİĞİ. Müşterilerin kafasında ya ürün bozulursa ve kapıda kalırsam var. Çok şükür başıma gelmedi ama elektronik ürünlerde böyle bir korku oluyor tabi. Bu üründe dış kısım ve iç kısım birbirinden tamamen bağımsız. Yani ön taraf bozulsa dahi siz cep telefonuyla iç taraftan açarsınız ve kapıdan girersiniz. Böyle bir video koyacağım yakında, adamlar dış tarafa çekiçle dalıp kırıyorlar, sonra da cep telefonuyla açıp yine de içeri girebiliyorlar. Sırf bozulma değil, pil bitme korkusunda da aynı şey, iç tarafın pili de ayrı. İki pilin aynı anda bitme ihtimali, ya da iki tarafın aynı anda bozulma ihtimali yok gibi bir şey. Duble koruma ve güvenlik var yani.



 



·        Bu arada ürün diğer ürünlere göre sizi acayip daha fazla koruyor. Evinize girmeleri çok daha zorlaşıyor, şöyle ki ürünle gelen çelik rozeti bareli tam sardığı için çelik rozeti çıkarıp bareli kurcalamaları pek mümkün değil. Çelik rozet çıkartma aparatları bu üründe hiçbir işe yaramıyor yani. Zaten ürün piyasadaki ürünlerden farklı yapıya sahip olduğu için diğer klasik barellerdeki gibi içeri giremiyorlar. Üstelik üründe ANAHTAR BULUNMUYOR, yani ürüne maymuncukla falan ulaşma şansları da yok. Anahtar deliği demek güvenlik açığı demek, işi bilen her hırsız kapınızdan girebilir. Bu ürünse bu olayı da engelliyor.


Yani aslında tüm diğer parmak izli sistemler kapınızdaki konfor için, bu ürün ise güvenliğinizi de arttırıyor. Tabi hırsız kesin açamaz vs gibi bir şey demiyorum, aman yanlış anlamayın sonra öyle demiştin demeyin. Göreceli olarak ürün diğerlerine göre ve klasik barellere göre daha güvenli. Tabi en önemlisi kapınızı kilitlemeyi unutmayın, yoksa güvenlik minimuma iner tabi ki.


·        Ürünün iki tarafının da elektronik olması çok havalı olmuş bence, görüntüsü inanılmaz şık kapıda. Misafirleriniz ürünü görünce parmak izli olduğunu hemen anlayacak, bir de içerideki kısmı görünce dipleri düşecek. Diğer ürün de şıktı ama içerisi normal topuz gibiydi, önden de tam anlaşılmıyordu parmak izli olduğu.


 


 


·        Ürün yine motorlu değil, bu da sessiz çalışma, uzun ömürlü çalışma (motor demek bir sürü güç harcama ve bir sürü ekstra parça demek) ve uzun pil ömrü anlamına geliyor. Avantajları bunlar, tabi dezavantajı da ürünü siz çeviriyorsunuz. Ben bir zorluğunu görmedim ama kimisi diğerini de isteyebilir, iyice tembel olabilirsiniz sonuçta. J


·        Bu arada ürün uzaktan kumandayla da açılıyor ve 1 adet uzaktan kumanda da içinden çıkıyor. Açılabilme özellikleri bitmedi bitmedi yani. J



 


·        Son olarak da en can alıcı kısma geliyorum : FİYATI DİĞERLERİNİN NEREDEYSE YARI FİYATI! Piyasada bu fiyata parmak izli bir kilit sistemi yok arkadaşlar. Sabaha kadar araştırın bulamazsınız. Ben hepsini biliyorum, en ucuz fiyatlarını da biliyorum, o yüzden kendinizi yormayın. Bence şu anda ürün FİYAT – FAYDA eğrisinde EN ÜST noktaya çıkmış bu son özellikleriyle. Artık gönül rahatlığıyla bunu söyleyebilirim. Önceden de uygundu fiyatı, fakat ürünü bu kadar geliştirmeleri ve bütün zayıf olabilecek noktalarını kaldırmaları bence olayı ne kadar ciddiye aldıklarını gösteriyor. Üstelik ürün şu anda aplikasyonla çalıştığı için siz aldıktan sonra da gelişmeye çok açık. Yenilikler direk size de yansımış olacak yani.


      Neyse ben böyle çok kati öneriler vermek istemem biliyorsunuz, ama parmak izli sisteme geçmeyi düşünüyorsanız şu anda tam zamanı ve doğru ürün. Ben size ürünü satın almanız için gereken linki de vereceğim, resimlere bassanız da gidersiniz. Bakın inceleyin, kafanıza yatarsa alırsınız : http://www.hirdavatfirsati.com/p-6826-Marelli-MAGIC-parmak-izli-ve-cep-telefonuyla-acilan-kilit-(kapi-gobegi-bareli-silindiri).html .Sonuçta ürün 2 seneyi geçkindir sorunsuzca kullanılıyor.


 



Bu arada son bir dip not, bu ürünle aynı özelliklere sahip ve bunun da yarı fiyatı bir ürün daha geldi. Bu da ayrı süper bence, sadece parmak izi ünitesi yerine şifreli giriş var. Ev için de olur ama ofisler için inanılmaz kullanışlı bence. Şifreyi biri görür diye aklınıza takılmasın, çevrenizde biri varken şifreyi önden numaralar girerek girseniz dahi okuyor ve çevrenizdeki gerçek şifrenizi bilemiyor. Bu ürün de ayrı bir yazıyı hakediyor, o yüzden daha fazla detay için bekleyin biraz derim. Ekonomik bir ürün olsun derseniz bu da bence çok mantıklı onu da incelemeniz için linki veriyorumhttp://www.hirdavatfirsati.com/p-7056-Uzaktan-kumandayla-acilan-sistemler-Marelli-PASS-sifreli-kilit-%28kapi-gobegi-PASSBL-.html


 



 



Hadi öpüyorum hepinizi, beni izlemeye devam edin, gelen 2-3 yeni ürün daha var, onları da yazacağım hepsi birbirinden süper.


Öner TÜRKSEVER


 

17 Haziran 2017 Cumartesi

Çelik kapınızı en ucuz şekilde nasıl alarmlı sisteme geçirebilirsiniz? Alarmlı çelik kapı kilidi çıktı!!

    Çelik kapınızı en ucuz şekilde nasıl alarmlı sisteme geçirebilirsiniz? Alarmlı çelik kapı kilidi çıktı!!



     Evet sevgili okuyucularım malumunuz yazılar seyrelmeye başladı, ama bu sefer bu kadar iyi ve işinizi görecek bir ürün çıkınca hiç dayanamadım, anında yazıya dökmem gerekiyor deyip bilgisayar başına oturdum.


     Bildiğiniz gibi çelik kapılarımız genelde çok kaliteli olmuyor, çok kaliteli olsalar dahi hırsızlar özellikle kilit ve barelden kapınızı açmanın bir yolunu buluyorlar. Ya bareli kırıyorlar, ya maymuncukla uğraşıyorlar barelinizle, ya kilidin millerinden kanırtıp açmaya çalışıyorlar, türlü türlü yollarla evinize girebiliyorlar.


      Bunları önlemek için çeşit çeşit yolları bundan önceki yazılarımda size anlatmıştım. Fakat şimdiki ürün gerçekten en iyilerinden bir tanesi ve bence kesinlikle yapılması elzem bir ürün olmuş.


      Öncelikle hangi kapılarda uygulayabilirsiniz onu söyleyeyim, kapınıza uymuyorsa hiç boşuna yazıya devam etmeyin, önceki yazılarıma dönün. Son yıllarda yapılmış bir kapınız varsa %90 kapınızda Kale monoblok tipi çelik kapı kilidi vardır, bu ürün işte o kilidin yerine birebir uyuyor. Yani onu çıkarıp bunu takabilirsiniz.


       Peki nasıl anlayacaksınız kapınızdaki kilidin o olduğunu, alttaki kilidin aynasını ölçün 30 cm se doğru üründür. Tabi siz yine benim aşağıda koyduğum teknik çizimden de bakabilirsiniz, iyice emin olmak için.






        Sizin kapınıza uyduğunu anladıysanız yazıya devam edebilirsiniz, ben de ürünü anlatmaya geçeyim artık. Şöyle ki kilidin içine alarm koymuşlar, darbe sensörlü olan bu alarm kilidiniz sallandığında, kurcalandığında, barele bir şey soktuklarında, bareli kırmaya çalıştıklarında kısaca her türlü müdahalede 110 desibel gücünde bir alarm sesi veriyor. 110 desibel deyip geçmeyin ayıp söylemesi hayvan gibi ses çıkarıyor, tüm apartmanı inletir yani. Hırsızın kaçmayıp da işleme devam etme şansı yok. İşin diğer güzel yanı da darbe sensörünün yanında manyetik koruma da bulunması, yani karşılığından ayrıldığı anda (yani kapı açıldığı anda) alarm yine çalmaya başlıyor. Yani çifte koruma var üründe.









         Bence bu ürünün en güzel özelliği hırsızı evinize girmeden önce engellemesi. Bildiğiniz gibi tüm alarm sistemleri hırsız evinize girdikten sonra devreye giriyor. Zaten hırsıza 2 dk yetiyor alacağını alması için, bu sebeple de bence bir işe yaramıyor. Bu üründeyse hırsız kapıyı kurcaladığında alarm çalmaya başlıyor ve hırsızı evinize girmeden durduruyor. Bence tüm alarm sistemlerini boşa çıkarır bu sistem hem de 10 da biri fiyatına.


 


        Evet doğru duydunuz işin güzel kısmı bu ürün hiç de pahalı değil, 110-120 tl gibi bir fiyatla alabiliyorsunuz ve hemen kapınıza takabiliyorsunuz. Alarmlı barelin bundan pahalı olduğunu ve sadece barel kırılınca hem de daha düşük sesli alarm çaldığını düşünürseniz, bence çok uygun bir fiyat. Koca kilidi alıyorsunuz sonuçta, hem de böyle bir işlevle beraber.




       Ürünün teknik özelliklerine çok girmeyeceğim, sonuç olarak ürünün içinden kullanma kılavuzu çıkıyor oradan bakarsınız. Sadece şunu bilin, kilidin darbe hassasiyetini ayarlayabiliyorsunuz, 3 kademesi var. Aynı şekilde alarmın uyarı sesini de ayarlayabiliyorsunuz 3 kademe olarak. Bunun yanı sıra ürünü alarmsız olarak kullanabilme şansınız da var.


 

 
       Pil değişimi de çok kolay, kilidi çıkarmanıza hiç gerek yok, aynasında pil yeri var, oradan kolayca değiştirebiliyorsunuz.


       Gördüğünüz gibi ürün inanılmaz bence, eğer kapınıza uyuyorsa hiç kaçırmayın ve hemen satın alın derim. Kapınızda uygulayabileceğiniz en iyi güvenlik önlemlerinden bence. Yalnız şöyle bir durum var, firma talebi karşılayamadığı için ürünü bulmak çok kolay değil. Tabi burada da ben devreye giriyorum, bulamayacağınız ürünleri bildiğiniz gibi size tanıtmıyorum. Ben ürünü sipariş vermeniz için gereken linki veriyorum, ayrıca ürün resimlerine basarsanız da satın almak için direk ürüne gidebiliyorsunuz. Daha ne yapayım sizin için? Güvenlik ertelenmez unutmayın, satın almak için TIKLAYIN


         Sevgiler , saygılar....


          Öner TÜRKSEVER

16 Haziran 2017 Cuma

Mustafa Melih Kadıoğlu (Fethiye / Muğla) isimli müşterimiz bizi mağdur etti.

Mustafa Melih Kadıoğlu (Fethiye / Muğla) isimli müşterimiz bizi mağdur etti.



    Kusura bakmayın her zaman size faydalı olabilecek şeyler yazmaya çalışıyorum ama hak yemeye izin veremeyeceğim için bu sefer şahsi bir konuda yazı yazacağım.

    Bildiğiniz gibi online satış arttıkça kötü niyetli satıcılar ortaya çıktığı gibi, kötü niyetli alıcılar da çok oluşmaya başladı. Herkes online satış sitelerinden bahsediyor ve www.sikayetvar.com vb siteler de bununla ilgili müşterilere yardımcı oluyor. Haklılar da çünkü tüketicilerin bu şikayetleri bilmeye hakkı var ve firmadan alışveriş yapmadan önce kontrol etmeye hakkı var.

     Ama maalesef bunun tersi de geçerli yani bir çok kötü site olduğu gibi kötü alıcı da var, ben de bunlar için bir ortam açmayı düşünüyorum, çünkü böyle kişilerden de satıcıların haberi olması lazım. Bizden alıp satan bir çok müşterim de var satıcı olarak ve adamlar nelerle karşılaşıyor, bundan sonra onların yazılarını da yazacağım, insanların bu kötü alıcıların da haberi olması gerekiyor. Çünkü onlar yüzünden para ve imaj kaybediyorlar. 

     Hemen konuya gireyim, 6 senedir online satış yapıyoruz ve 10binlerce müşteriye satış yaptık, hakkımızda bir adet bile şikayet yoktu. O yüzden bu konuyu önemsiyoruz ve bu kadar vakit ayırıp yazı yazıyoruz.

     Mustafa Melih Kadıoğlu isimli müşteri 23/05 salı günü firmamıza evye siparişi verdi. Bu evyeleri biz normalde şehir dışına göndermiyoruz, o yüzden de ürünün açıklamasına "Lütfen siparişten önce stok sorunuz" şeklinde yazı yazıyoruz. Eğer İstanbul dışındaysa da stokta yok olarak bilgi veriyoruz. Çünkü kargo gönderiminde çok sorun yaşıyoruz ve elden vermek istiyoruz.

    Firmamız %95 oranında stoğundaki ürünleri satış yapıyor, sadece evyelerde bir bayinin elinde olan ürünleri yarı fiyatına satış yapıyoruz. Stokları erittikleri için uygun fiyata satıyorlar. Biz de aracı olup hem müşteriye hem onlara yardımcı oluyoruz çok cüzi kârlarla.


     Neyse bu müşterimiz de o gün aradı, yerimiz bu evyeye göre açıldı, kesin almamız lazım alım, çok acil işim diyerek çok ısrarcı oldu. Biz de yok diyemedik ve açıklama yaptık "en geç cuma günü elinizde olacak şekilde gönderim yapabiliriz ama fabrikadan direk çıktığı için biz kargo bilgisini veremiyoruz, en geç cuma günü elinizde olur ürün" şeklinde bilgi verdik. (Müşteri sonradan bunları da yalanladı, daha bir çok konuştuğumuzu biz böyle bir şey konuşmadık şeklinde yalan söylediği gibi). O gün ayrıca aman ürünü alırken kontrol edin hasar varsa sakın almayın diye uyardık. Biliyoruz çünkü kargolardaki sorunları. (Sonra bunu da söylemediniz diye yalan söyledi, ben konuştum ne söylediğimi biliyorum, zaten almak için çok ısrar eden her müşteriye bunu söylüyorum sonradan sorun yaşamamak için)

     Sonra müşteri bizi daha o gün aramaya başladı kargo takip numarası diye, diyoruz çarşamba çıkacak biz perşembeden önce zaten takip numarası veremeyiz diye, sizde de cuma günü olacak diye. Önceden konuştuk zaten size bilgi verdik diyoruz. Ama ısrarla aramaya devam etti müşteri daha mal çıkmadan, biz de perşembe günü söylediğimiz gibi verdik takip numarasını.

   
     Neyse normalde ambarla çıkacak ürün acil diye kargoya verdirdik , bir de üç kuruş kazandığımız üründe 50 tl kargo parası verdik, sırf acil diye. Müşteriye de perşembe günü 12 de kargo takip numarasını verdik. Mustafa Melih Kadıoğlu da ürünü perşembe günü zaten teslim aldı. Biz oh kurtulduk , zamanında yetiştirdik diye sevindik.

     3 gün sonra bir baktık şikayetvar 'dan mail gelmiş, bu şahıs bizi şikayet etmiş. Şok olduk, hiçbir şeyden haberimiz yok. Aradık hemen, "ürün çok kötü kargolanmış, vuruk çıktı, takip numarası veremediniz" dedi. Biz de "niye bizi aramadınız, niye teslim alırken kontrol etmediniz, görüşmüştük" dedik. Yok "işim acildi taktırdım, siz bana söylemediniz" dedi. "Ben konuştum nasıl söylemedim" diyorum. Velev ki söylemedik (ki kesinlikle söyledim) 70 yaşındayım diyor kargodan böyle bir ürünü almadan kontrol etmesi gerektiğini bilmez mi? Tabi bu konuda yalan söylüyor, işi acil diye ürünü teslim aldı, sonra bizi şikayet ediyor. Almasa ürünü hemen yenisini gönderteceğiz.  Biz de durumu anlattık, normalde zaten göndermediğimizi evyeyi , işini görmek için gönderdiğimizi, hepsini anlattık.

     O da zaten 450 tel lik ürünü 260 tl ye sattığımızı, kopya ürün sattığımızı söyleyecek oldu, sonra düzeltti orjinal olduğunu bildiği için. Ama onu bile söyleyecekti az kaldı. Bir de

    Sonra konuyu anlattık, bizimle alakası olmadığını zaten ürünü göndermediğimizi, kaç senedir hakkımızda şikayet olmadığını söyledik, rica ettik şikayeti geri çekmesi için "tamam" dedi.


     Bu konuşmadan sonra biz haftada bir aradık, "tamam dedi çekeceğim çok meşgulum", 3. haftada utandık aramaya mesaj attık "Mustafa bey, çekememişsiniz şikayeti, vakit bulunca çekerseniz memnun oluruz" diye.  Artık 4. haftada arayınca, "siz bana telafi etmek için ne yaptınız?" demeye başladı, anlamadım ki şantaj mı yapıyor şikayeti çekmek için "nasıl bir telafi bekliyorsunuz, zaten ürünü takmış kullanıyorsunuz?" diyorum bir şey demiyor. O zaman da bir şey yapmadınız diyor, "nasıl yapalım almışsınız haber vermeden taktırmışsınız, ne yapabiliriz biz o durumda, bizi bile aramadınız" diyoruz bir şey diyemiyor.

     Beni bir daha aramayın dedi bir sürü konuştu, 70 yaşında adamım düzgün paketleyin ürünleri diye, ben de "satmıyoruz zaten mustafa bey, evye dışarı göndermiyoruz kargoyla" diyorum, "dinleyin beni , strafor koyun satın" diyor. Neyse en son ben de bu şekilde yazı yazıp olayı anlatacağımı nasıl bizi karaladıysa onun adını aratan kişinin de nasıl bir alıcı olduğunu bilsin diye yazı yazacağımı söyledim. Beni tehdit mi ediyorsunuz dedi.

     İnsanlar böyle yani arkadaşlar, sizi karalamakta işini görüp yalan dolanla işinizi baltalamakta bir sakınca görmüyorlar, ama biz sadece olayı anlatacağımızı söyleyince "tehdit ediyor" oluyoruz. Bundan sonra böyle kişilerin yanına bırakmak yok olayı, herkes bu kişilerin nasıl insanlar olduklarını herkes bilsin.

      İşte Mustafa Melih Kadıoğlu adlı müşteri hiçbir yerde bulamadığı ürünü bizden söz verdiğimiz tarihten bir gün önce vermemize ve bir sürü uğraşmamıza rağmen , bize söz verdiğini tutmamış bir çok yalan söylemiş ve firmamızı karalamaktan çekinmemiştir. Yarı fiyatına aldığı ürünü helal etmiyoruz , bir daha kendisine kesinlikle satış yapmayacağımızı beyan ediyoruz.  Hiç kimseye de satış yapmasını tavsiye etmiyoruz.


       Tekrar özür dilerim vaktinizi aldıysam, ama böyle insanların 40 yıllık firmaları işlerine geldiği gibi karalamalarına ve hak yemelerine göz yumamam ve bunca işim arasında yazıp rahatladım. Allah herkesi Mustafa Melih Kadıoğlu gibi müşterilerden korusun.


      Öner TÜRKSEVER