9 Aralık 2018 Pazar

En kaliteli, modern, şık, lüks, garantili, 1.sınıf, kalitesine göre ekonomik kapı kolu modelleri, fiyatları ve çeşitleri nelerdir? : Doğanlar konsept serisiyle tanışın.

En kaliteli, modern, şık, lüks, garantili, 1.sınıf, kalitesine göre ekonomik kapı kolu modelleri, fiyatları ve çeşitleri nelerdir? : Doğanlar konsept serisiyle tanışın.



               Doğanlar kapı kollarının kalitesini daha önceden de size çok anlatmıştım, şimdi bir de çok farklı tasarımlı kapı kolları çıkarttı ve kapıların tüm havasını değiştirdi. Daha çok resim bulacaksınız bu yazımda diğerlerinden farklı olarak. Ama özet olarak geçeyim size, hangi tip kapı kollarını bulacaksınız? :




Doğanlar Konsept serisi kapı kolları tüm bu çeşitleri içinde barındırıyor. Üstelik de Doğanlar Kapı Kolları kalitesiyle. Bu kaliteyle ilgili size bir anektod anlatsam yeterli, yıllar önce bizden kapı kolu almış olan bir müşterimiz yine bizi bulmuş kapı kolu almak için ve aynen şöyle söyledi : “Yazlık evimde tüm malzemeler paslandı, bir tek kapı kollarınız paslanmadı.” Ki bu müşteri yaklaşık 15 sene önce almış doğanlar kapı kollarını bizden. Yani Doğanlar markası, alabileceğiniz en kaliteli kapı kolu markasıdır.


40 senelik bir firma olan Doğanlar Kapı Kolları’nda yarın bir gün muhatap bulamama sorununuzun olması da çok küçük bir ihtimaldir, şu anda piyasada olan kapı kolu firmalarının hemen hepsi çok kısa önce kurulan firmalardır ve maalesef yarın öbür gün ürününüzün devamını arasanız veya garantisi peşinde koşsanız çok zorlanabilirsiniz.


Burada anlaştıysak ben sizi kapı kolu resimleri ve kapı kolu modelleriyle başbaşa bırakayım (ürünleri daha yakından incelemek ve kapı kolu fiyatlarını öğrenmek isterseniz direk resimlerin üzerine basabilirsiniz.)

1) Porselen rozetli / aynalı , eskitme / saten nikel / siyah renkli kapı kolu modelleri, çeşitleri ve fiyatları :


































             Bu sefer gerçekten becerdim sanırım az yazı, bol resim olayını, çenem çok düşmeden gerçekten süper kapı kolu modellerini koyabildim. Şimdi şöyle bir şey söyleyeyim, bunlar tabi çok ucuz değil yani hani ekonomik bir kol peşindeyseniz bu sayfa çok işinize yaramaz. Bunlar daha çok "bir kere alayım bir daha almayayım, üstelik de konu komşunun ağzı açık kalsın" tarzı kapı kolları . O yüzden benim kulaklarımı çınlatmayın sonra.


            Fiyatlarını tek tek yazamadım, çünkü daha önce yazdım, enflasyon malum, 3 sene sonra da bu yazı kalacak, sonra böyle dedin, fiyatları böyleymiş demeyin diye fiyatları koymak yerine tüm resimlere link ekledim. Resme basınca direk sayfasına gidersiniz, hem fiyatını görürsünüz hem de isterseniz sipariş verirsiniz. Bunların çoğu özel sipariş kapı kolları, 15 gün falan termin isterler, hani böyle son saniyeye bırakmayın kapı kolu almayı.


             Ben en son olarak size bir de ekonomik kapı kolları için bir link vereyim, hani bir de oraya bakın bunların fiyatları uymazsa. Daha ekonomik (aralarında Doğanlar firmasının kaliteli ürünleri de var, bir bakarsınız) kollar için TIKLAYINIZ


             Bunların hepsine %100 kefilim, yarın öbür gün bir şey olursa atın kafama yani o kadar iddialıyım. Ama tabi size kalmış karar, iyi günlerde kullanın hangi ürünü alırsanız alın...


              Öner TÜRKSEVER