18 Mart 2019 Pazartesi

Apartman kapılarınızın daha sessiz ve daha güvenli olmasını sağlayan Manyetik akıllı otomat kilidiyle tüm kilit sorunlarınız çözülecek!

APARTMAN KAPILARINIZIN DAHA SESSİZ KAPANMASINI NASIL SAĞLARSINIZ? HEM DE KARTLI SİSTEME GEÇİŞ YAPARAK!



               Bu yazıda Apartman kapılarını için sessiz kilitleri nasıl bulursunuz, kartlı apartman kapı kilidi ile kapılarınızı nasıl konforla açabilirsiniz ve akıllı apartman kilidini nasıl monte edebilirsiniz hepsini bulabileceksiniz. (Çok iddialı başladım, hayırlısı) J



               Bayağıdır yazı yazamıyordum, biraz hastalandım evde boş boş oturacağıma yazı yazayım daha iyi dedim. Bir sürü yeni ve güzel ürün birikti. Açıkçası videolara daha çok ağırlık verdim bu aralar, yazı yazmak daha çok vakit alıyor maalesef. Siz yeni ürünlerden haberdar olmak istiyorsanız bence youtube kanalıma abone olun, bu konularda fazla bilgi veren olmuyor ilgiliyseniz en azından daha çabuk bilgi gelmiş olur size. Kanal adresim : https://www.youtube.com/channel/UCQXBbppQnvbDP-V2EMn6Vzg



               Neyse konuya gireyim, çok uzun yazamam oğlan gelir birazdan. Bu ürün Manyetik akıllı apartman kilidi. Yine başlık başlık gireyim özelliklerini :


           1)      APARTMAN KAPI KİLİDİNİZİN DAHA SESSİZ OLMASININASIL SAĞLAR?


Bildiğiniz gibi normal apartman kilitlerinin dilleri vardır ve bu yüzden de kapı kapanırken zorlanır dili kapatmak için. Kapının kapanması için de hidrolik kapı yayının gücü arttırılır, bu da kapının gürültülü bir şekilde kapanmasına sebep olur. 1. Kattakiler de bu durumdan çok müzdarip olur.


Bu üründe dil bulunmadığı için bu şekilde bir ses çıkmaz. Manyetik prensibiyle çalışan kilit sürgüsü kapı kapanır kapanmaz dışarı çıkar ve kapınızı kilitler. Son derece sessiz çalışan bu sistem sayesinde önemli bir sorundan kurtulmuş olacaksınız.





  

             2)      APARTMAN KAPI KAPATICI YAYINIZIN (HİDROLİK KAPIYAYININ) ÖMRÜNÜ UZATIR!


Apartmanlarda bildiğiniz gibi hidrolik kapı yayları kullanılır ama genelde kısa vadede bozulurlar; çünkü kapıyı kapatmakta zorlanırlar. Yukarıda bahsettiğim dil konusu bu yayların ömrünü de kısaltıyor. Çünkü kapı yayı kapıyı kapatmakta zorlanıyor ve bu yüzden de zamanla ayarı bozuluyor.


Fakat bu üründe kapı kolaylıkla kapanacağı için ayarlarıyla oynamaya gerek olmayacak ve kapıyı kolay bir şekilde kapatacak. Bu da ürünün ömrünü çok uzatacaktır.


            3)      KAPILARINIZI KARTLI SİSTEME GEÇİRMİŞ OLACAKSINIZ!


Ürün set olarak geliyor ve setin içerisinde su geçirmez kart okuyucu da çıkıyor. Yani eğer kapınızda kartlı sistem yoksa bu ürünü monte ederek kapınızı kartlı sisteme kolay bir şekilde geçirmiş olacaksınız. Ki bence artık her apartmanda olması gereken bu özellik, lüks değil ihtiyaç oldu. Eğer sizin kapınızda yoksa bence kesin olarak alın en kısa zamanda.

            

            4)      AKÜLÜ TRAFOSUYLA KAPILARINIZI ELEKTRİK KESİLSE DE AÇABİLECEKSİNİZ!


Dediğim setin içerisinde 1 adet akülü trafo da çıkıyor, ki zaten normalde bu trafoyu almaya kalksanız 150-200 tl isterler sizden. Setle beraber bedelsiz olarak size gelen bu akülü trafo sayesinde, elektrik kesilse dahi kapınızı 4 saat boyunca açabileceksiniz ki bu da bence her apartmanda olması gereken bir özelliktir.


 


            5)      APARTMAN KAPILARINIZ ÇOK DAHA GÜVENLİ BİR ŞEKİLDE KİLİTLENECEK!


Bildiğiniz gibi normal elektrikli otomatları sadece bir dil tutuyor ve bu dili açması çok kolay. Fakat bu üründe sürgü dışarı çıkıp karşılığa girdiği için güvenlik açısından çok daha iyidir. Çünkü bu sürgüyü açmaları dile göre çok daha zordur.

Apartmanınızın güvenliğini ilgilendiren diğer iyi özelliği ise kapıyı diyelim üst katlardan basarak açtılar, eğer kapıdan kimse girmezse kapını kendini 10 saniye içinde yeniden kilitleyecektir. Diğer standart otomatlarda ise kapı açılmasa da bir kere açıldı mı hep açık kalmaktadır. Sürekli birilerinin otomata bastığı apartmanlarda bu özellik büyük bir güvenlik açığına sebep olmaktadır. Çünkü kapı çoğunlukla açık kalmaktadır.

Bu iki özelliği ile manyetik apartman kapısı otomatı apartmanınızın güvenliğini bir üst düzeye taşıyacaktır.


            6)      MONTAJI DA ÇOK KOLAYDIR!


Bu üründe montajın kolaylaştırılması için de tüm detaylar düşünülmüştür. Üstten monte olan bu ürünün dış kısmındaki kart okuyucu da silindirin boşluğuna denk gelir ve böylece kapınızda bir delik görünmesini engeller. Tüm kullanım kılavuzları ve montaj şemaları da içinden çıkan bu üründe tüm detaylar düşünülmüştür.


              7)      KARTLARI DA EKONOMİKTİR VE KENDİ BAŞINIZA KOLAYLIKLA TANITABİLİRSİNİZ!


Ürünün kartları da çok pahalı değildir diğer ürünler gibi ve içinden çıkan yönetici kartı sayesinde 10 larca yeni kartı çok kısa sürede kendi başınıza tanıtabilirsiniz. Bu da maliyet açısından büyük bir avantaj sağlamaktadır.


Evet gördüğünüz gibi bence şu anda alabileceğiniz en mantıklı apartman kapısı kilidi bu ürün bence, tek ürünle kapınızı hem sessiz kapatacak, hem daha güvenli yapacak, hem kartla açacaksınız. Kampanyası dahilinde Set halinde satılan bu ürünü kaçırmayın derim ben. Ürünü incelemek ve satın almak için TIKLAYINIZ :  https://www.hirdavatfirsati.com/p-7234-Demir-Kapi-Kilitleri-Yeni-SESSIZ-GUVENLI-manyetik-elektrikli-trajli-apartman-kapi-kilidi-kartli-sistemi-trafosu-HFTMAK3-.html



 

Bu aralar inşallah yine yakında görüşeceğiz birkaç çok iyi ürün daha var tanıtılmalık, vakit bulunca onları da yazacağım. Herkese iyi çalışmalar..

Öner TÜRKSEVER


9 Aralık 2018 Pazar

En kaliteli, modern, şık, lüks, garantili, 1.sınıf, kalitesine göre ekonomik kapı kolu modelleri, fiyatları ve çeşitleri nelerdir? : Doğanlar konsept serisiyle tanışın.

En kaliteli, modern, şık, lüks, garantili, 1.sınıf, kalitesine göre ekonomik kapı kolu modelleri, fiyatları ve çeşitleri nelerdir? : Doğanlar konsept serisiyle tanışın.



               Doğanlar kapı kollarının kalitesini daha önceden de size çok anlatmıştım, şimdi bir de çok farklı tasarımlı kapı kolları çıkarttı ve kapıların tüm havasını değiştirdi. Daha çok resim bulacaksınız bu yazımda diğerlerinden farklı olarak. Ama özet olarak geçeyim size, hangi tip kapı kollarını bulacaksınız? :




Doğanlar Konsept serisi kapı kolları tüm bu çeşitleri içinde barındırıyor. Üstelik de Doğanlar Kapı Kolları kalitesiyle. Bu kaliteyle ilgili size bir anektod anlatsam yeterli, yıllar önce bizden kapı kolu almış olan bir müşterimiz yine bizi bulmuş kapı kolu almak için ve aynen şöyle söyledi : “Yazlık evimde tüm malzemeler paslandı, bir tek kapı kollarınız paslanmadı.” Ki bu müşteri yaklaşık 15 sene önce almış doğanlar kapı kollarını bizden. Yani Doğanlar markası, alabileceğiniz en kaliteli kapı kolu markasıdır.


40 senelik bir firma olan Doğanlar Kapı Kolları’nda yarın bir gün muhatap bulamama sorununuzun olması da çok küçük bir ihtimaldir, şu anda piyasada olan kapı kolu firmalarının hemen hepsi çok kısa önce kurulan firmalardır ve maalesef yarın öbür gün ürününüzün devamını arasanız veya garantisi peşinde koşsanız çok zorlanabilirsiniz.


Burada anlaştıysak ben sizi kapı kolu resimleri ve kapı kolu modelleriyle başbaşa bırakayım (ürünleri daha yakından incelemek ve kapı kolu fiyatlarını öğrenmek isterseniz direk resimlerin üzerine basabilirsiniz.)

1) Porselen rozetli / aynalı , eskitme / saten nikel / siyah renkli kapı kolu modelleri, çeşitleri ve fiyatları :


































             Bu sefer gerçekten becerdim sanırım az yazı, bol resim olayını, çenem çok düşmeden gerçekten süper kapı kolu modellerini koyabildim. Şimdi şöyle bir şey söyleyeyim, bunlar tabi çok ucuz değil yani hani ekonomik bir kol peşindeyseniz bu sayfa çok işinize yaramaz. Bunlar daha çok "bir kere alayım bir daha almayayım, üstelik de konu komşunun ağzı açık kalsın" tarzı kapı kolları . O yüzden benim kulaklarımı çınlatmayın sonra.


            Fiyatlarını tek tek yazamadım, çünkü daha önce yazdım, enflasyon malum, 3 sene sonra da bu yazı kalacak, sonra böyle dedin, fiyatları böyleymiş demeyin diye fiyatları koymak yerine tüm resimlere link ekledim. Resme basınca direk sayfasına gidersiniz, hem fiyatını görürsünüz hem de isterseniz sipariş verirsiniz. Bunların çoğu özel sipariş kapı kolları, 15 gün falan termin isterler, hani böyle son saniyeye bırakmayın kapı kolu almayı.


             Ben en son olarak size bir de ekonomik kapı kolları için bir link vereyim, hani bir de oraya bakın bunların fiyatları uymazsa. Daha ekonomik (aralarında Doğanlar firmasının kaliteli ürünleri de var, bir bakarsınız) kollar için TIKLAYINIZ


             Bunların hepsine %100 kefilim, yarın öbür gün bir şey olursa atın kafama yani o kadar iddialıyım. Ama tabi size kalmış karar, iyi günlerde kullanın hangi ürünü alırsanız alın...


              Öner TÜRKSEVER